Skip to main content

Beste, 

betreft welkomstcadeau.

Niet geleverde bestelling. Oorzaak was het niet kunnen aansluiten van glasvezel. KPN bood aan ADSL aan te sluiten. Akkoord door klant en toezegging door KPN dat het welkomstcadeau alsnog verstuurt zou worden. Deze tot op heden niet ontvangen. Wel tevreden over de uiteindelijk geleverde dienst. 

Wanneer kunnen wij het welkomstcadeau ontvangen of is er een alternatief wat u kunt bieden?

Hallo @TomWillems88 haal s.v.p. per omgaande je privégegevens weg, dit is een openbaar forum

Klik r.o. in het topic op de 3 … en klik dan op bewerken, na aanpassen op bewaren/opslaan klikken.

 


@JanD Bedankt. Ik dacht dat dit forum vraag en antwoord is door en voor KPN gebruikers en werknemers. Leek mij een afgeschermde omgeving, maar bedankt dat je mij daar op attendeert. 

@Jasper Is inderdaad wel grappig :P


Goedemiddag @TomWillems88, welkom op het KPN forum en bedankt voor jouw bericht!

Je eerste gedachte over ons forum klopt, weet wel dat het een openbaar platform is. 
Het idee van het KPN Forum is dat klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar van tips en elkaar van tips en advies voorzien over KPN-gerelateerde zaken. Medewerkers van KPN, zoals ik, zijn ook aanwezig. We zorgen ervoor dat gesprekken goed verlopen en dat alle informatie goed vindbaar is. Als je er onderling echt niet uitkomt kunnen we inhoudelijk bijspringen. 

Fijn om te lezen dat je uiteindelijk op ADSL aangesloten bent en je tevreden bent over onze diensten!
Nu je vraag over het welkomstcadeau: wat er in de bevestiging van de bestelling vermeld staat, houden we aan. In de eerste instantie had je gekozen voor een Microsoft Surface Go 2. De bestelling is op een gegeven moment geannuleerd en opnieuw geplaatst en toen is er gekozen voor 6 maanden korting op de abonnementskosten. Ik zie dat deze korting ook conform de bevestiging verwerkt is.

Ik zie geen notities of andere gemaakte afspraken bij jouw klantgegevens. Van wie heb je de toezegging gehad en heb je hier ook een bevestiging van ontvangen?


Beste Shyrin, 

Bedankt voor je reply. 

Ik ben toendertijd gebeld door jullie met het aanbod te switchen naar ADSL. Ik stond op het punt zelf de bestelling te annuleren want ik was al 3 maanden aan het wachten. De korting is mij als compensatie aangeboden met de boodschap dat het welkomstcadeau alsnog geleverd zou worden. Ik weet niet wie ik gesproken heb, maar dat kan je wellicht wel zien in de bestelling van het ADSL pakket? 

 

Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en verwacht eerlijk gezegd nog wel een welkomstcadeau. Zo niet, dan zou de korting geen compensatie zijn geweest en had ik wellicht anders gehandeld. 

 

Nogmaals dank voor je reply.

 

Met vriendelijke groet, 

 

Tom


Bedankt voor je toelichting, @TomWillems88

Ik lees niet terug dat er tweemaal een welkomstcadeau aangeboden is: niet als notitie bij jouw klantgegevens of in jouw bevestiging van de (2e) bestelling. En zeker de schriftelijke bevestiging houden wij aan als leidraad voor de gemaakte afspraken: daar kun jij maar ook wij op terugvallen. Ik vind het heel jammer, ook omdat je het verwacht, maar nog een welkomstcadeau of alternatief kunnen wij jou niet aanbieden. 


Beste Shryin, 

Dit stelt mij zeer teleur. Er worden beloftes gedaan aan de telefoon en vervolgens moet ik erachter komen via een openbaar forum dat deze niet waargemaakt worden. 

De desbetreffende meneer had mij verzekerd van het welkomstcadeau en de korting als compensatie aangeboden voor het lange wachten. (Van dit gesprek is wellicht door jullie een opname gemaakt?)

M.b.t. de compensatie voor het lange wachten, wat biedt u dan aan? In mijn naaste omgeving zijn veel KPN klanten. Particulier en zakelijk. Ik ben tot dusver altijd zeer te spreken over KPN. Het zou zonde zijn als dit anders gaat worden in de toekomst. 

Hoop dat u mijn onvrede begrijpt en de compensatie al dan niet het welkomstcadeau anders invult. 

 

Met vriendelijke groet, 

Tom Willems

 


Snap ik hoor, dat het een teleurstelling is, het is nu iig wel duidelijk dat een bevestiging leidend is en wij niet tweemaal een welkomstcadeau aanbieden/ leveren.

Een eventuele compensatie kan besproken worden met onze klantenservice, zij hebben ook de mogelijkheid om een klacht te registreren bij onze afdeling Klantenreacties, mochten jullie er niet uitkomen.
Onze klantenservice is bereikbaar: 

  • Op het nummer 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.