Toch wel apart dat bij mij in mijnkpn hbo max standaard 12(!) maanden gratis is volgens de actie. Hebben meer mensen dit?
Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt
Toch wel apart dat bij mij in mijnkpn hbo max standaard 12(!) maanden gratis is volgens de actie. Hebben meer mensen dit?
Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt
Hi
Nou, ik heb dit net geactiveerd. En ik heb een bevestiging van 12 maanden gratis hbo gekregen. Ik kon ook 1 jaar espn kiezen. Enige wat ik niet doorhad is dat ik blijkbaar tegelijkertijd ook mijn internet abonnement met 1 jaar vastgezet had. De andere dingen die ik kon kiezen waren wel zoals vermeld in dit topic. Ik kijk nog even in mijnkpn voor een screenshot
Hi
Het was niet mijn bedoeling om te verlengen, maar ik heb ook geen behoefte om over te stappen dus het is ook geen ramp.
Ik wil hbo best een jaar proberen. Maar deze aanbieding had er eigenlijk niet moeten zijn of in ieder geval had het duidelijker mogen zijn dat ik weer een jaarabonnement afsloot.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.