Skip to main content

Toch wel apart dat bij mij in mijnkpn hbo max standaard 12(!) maanden gratis is volgens de actie. Hebben meer mensen dit?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Toch wel apart dat bij mij in mijnkpn hbo max standaard 12(!) maanden gratis is volgens de actie. Hebben meer mensen dit?

Hi @svassema, bedoel je dat dit bij jou al actief staat 12 maanden gratis? Of zie je een aanbieding met 12 maanden gratis. Mocht het om dat laatste gaan, zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je precies ziet? 


Nou, ik heb dit net geactiveerd. En ik heb een bevestiging van 12 maanden gratis hbo gekregen. Ik kon ook 1 jaar espn kiezen. Enige wat ik niet doorhad is dat ik blijkbaar tegelijkertijd ook mijn internet abonnement met 1 jaar vastgezet had. De andere dingen die ik kon kiezen waren wel zoals vermeld in dit topic. Ik kijk nog even in mijnkpn voor een screenshot 


 


Hi @svassema! Ik heb je toch even een eigen topic gegeven. Dit gaat om een andere aanbieding dan die van het Kadootje van KPN. Mocht het niet je bedoeling geweest zijn je abonnement te verlengen, geef dit dan snel aan. Dat kan hier of via 0800-0402. 


Het was niet mijn bedoeling om te verlengen, maar ik heb ook geen behoefte om over te stappen dus het is ook geen ramp. 😉

Ik wil hbo best een jaar proberen. Maar deze aanbieding had er eigenlijk niet moeten zijn of in ieder geval had het duidelijker mogen zijn dat ik weer een jaarabonnement afsloot. 


@svassema er lopen altijd meerdere acties bij KPN. Dit is wel erg ongelukkig. Ik snap goed hoe je het Kadootje van KPN verwart hiermee. Waar ik nog wel nieuwsgierig naar ben is hoe in de eerste instantie de actie eruit heeft gezien. Of wel duidelijk genoeg was dat het gaat om een verlenging met een jaar. Heb je heel toevallig nog een screenshot van het scherm dat je had voor de screenshot die je eerder stuurde?

 


@Bram_ Helaas heb ik daar geen screenshot van gemaakt. In de mijnkpn app staat nu wel de lopende kadootje van kpn actie. Ik klikte ook op hbo voor 3 maanden maar in het entertainment overzicht stond toen 12 maanden. Ik heb al jaren geen internet/tv contract verlengd dus ik was daar niet op bedacht.