Skip to main content

Heeft KPN een film-offering die geen TV vereist? Ik heb geen TV in mijn pakket en kan streamen.

Wat kost het en is het dan nogal logisch om ook TV te nemen?

Wat bedoel je met offering? Dat woord ken ik niet. Of er moet iets dood….

Je kunt als je alleen internet hebt gewoon abonneren op een streamingdienst.

Netflix, Amazon Prime, Pathé Thuis, Videoland, Rakuten, Disney+, … zijn een greep uit de beschikbare diensten.


Bedankt Peter. “Offering” - zal wel een overblijfsel zijn van 14 jaar in het buitenland wonen 🙂 Ik bedoel, hebben ze een ‘product’ dat film aanbiedt.

Ja, kan inderdaad ook gewoon een andere aanbieder erbij betrekken. Hoop(te) op een combi-pakket met mijn huidige KPN abonnement...


Nee geen combi. Maar met je huidige internet abonnement kun je dus veel kanten mee uit.

Nederlands woord dan voor offering (zoals jij omschrijft): aanbod.


Bedankt Peter. “Offering” - zal wel een overblijfsel zijn van 14 jaar in het buitenland wonen 🙂 Ik bedoel, hebben ze een ‘product’ dat film aanbiedt.

Ja, kan inderdaad ook gewoon een andere aanbieder erbij betrekken. Hoop(te) op een combi-pakket met mijn huidige KPN abonnement...

Hallo @Stefan1972, als je geen tv wenst van KPN, dan bieden wij wel internet only aan. En voor films en andere streamingsdiensten zal je zoals @PeterG al aangeeft en los abonnement bij de aanbieder zelf moeten nemen.