Skip to main content

Hoi KPN forum, 

Wij zijn onlangs klant geworden van KPN internet & TV. 

Tot mijn verbazing blijkt dat je het plus pakket HINDI niet via mobiel kunt bekijken, alleen via KPN box. Dat was bij onze vorige provider echter geen probleem. 

Zou dit ook bij KPN gerealiseerd kunnen worden? 

Gr. Johannegie 😁

Ik merk dat er sowieso minder zenders en replay mogelijkheden zijn buiten je box. Dat is bij Ziggo echt wel beter geregeld. 


Klopt helaas, maar ik zou willen weten waarom KPN hiervoor kiest en waarom ze daar niet transparant in is. Dat frustreert alleen maar.

 


Mijns inziens bevordert dit alleen maar het illegaal kijken.. 


Hallo @Johannegie ,

Er kunnen twee redenen zijn waarom een zender wel op je tv te bekijken is, maar niet op de Interactieve TV app. Sommige zenders zijn alleen op je tv-ontvanger beschikbaar en kun je nooit in de app bekijken. De zenders worden wel getoond in de app zodat je de mogelijkheid hebt om een opname in te plannen. Dit is aangegeven met de tekst “Deze zender kun je alleen bekijken op de tv-ontvanger”.

Het kan ook zo zijn dat KPN nog niet de rechten heeft om de zender onderweg beschikbaar te maken. In dit geval kun je de zender alleen thuis bekijken. Dit is aangegeven met de tekst “Deze zender is alleen thuis beschikbaar”.

In beide gevallen geeft KPN in de app aan dat je de zender niet kunt bekijken door een grijs afspeelicoon met een streep erdoorheen.