Skip to main content

Ik heb bij de overstap naar KPN van de monteur 2 cadeau kaarten gekregen ( blijebuurtbonus ) met uniek codes. Waar en hoe kan ik deze verzilveren. Ik heb alles gedaan wat op de achterzijde van de voucher staat...maar niets.

Hallo @Rowo,

De vouchers die je van de monteur hebt gekregen kun je doorgeven in de buurt en als men met die code een abonnement neemt is er een beloning voor jou. 

Een citaat uit dit topic. 
'’Een monteur kan een Blije Buurt Bonus flyer bij je achterlaten en jij kunt deze flyer geven aan een vriend, buur of familielid die zich vervolgens aanmeldt als nieuwe klant bij KPN Internet (& TV). Na ontvangst van de eerste factuur van de nieuwe klant, registreert hij/ zij de unieke code van de Blije Buurt Bonus flyer en het klantnummer. Vervolgens ontvang jij èn je vriend, buur of familielid een cadeaubon t.w.v. €50,-.'’

Wat lukt er precies niet qua verzilveren? 


Hoi @Rowo en bedankt voor je bericht :)

Ik zie dat @Chrizziey je al goed op weg heeft geholpen! Heb je hier iets aan gehad en is het uiteindelijk nog gelukt om de vouchers te verzilveren?


Ik heb bij de overstap naar KPN van de monteur 2 cadeau kaarten gekregen ( blijebuurtbonus ) met uniek codes. Waar en hoe kan ik deze verzilveren. Ik heb alles gedaan wat op de achterzijde van de voucher staat...maar niets.

Volgens de monteur zou deze 2 x € 50.-- voor mij zijn.

Het blijkt dat alleen een nieuwe abonnee de cadeaucodes, die hij of zij van mij krijgt,  kan verzilveren

Misschien wat duidelijkere informatie verstrekken aan de monteurs


Ik heb bij de overstap naar KPN van de monteur 2 cadeau kaarten gekregen ( blijebuurtbonus ) met uniek codes. Waar en hoe kan ik deze verzilveren. Ik heb alles gedaan wat op de achterzijde van de voucher staat...maar niets.

Volgens de monteur zou deze 2 x € 50.-- voor mij zijn.

Het blijkt dat alleen een nieuwe abonnee de cadeaucodes, die hij of zij van mij krijgt,  kan verzilveren

Misschien wat duidelijkere informatie verstrekken aan de monteurs

De bon is tweeledig, als je je een nieuwe klant aanbrengt kan hij/zij de ene kant van de bon verzilveren en kun jij de andere kant van de bon verzilveren, staat ook duidelijk op de bon beschreven.

 


Ik heb bij de overstap naar KPN van de monteur 2 cadeau kaarten gekregen ( blijebuurtbonus ) met uniek codes. Waar en hoe kan ik deze verzilveren. Ik heb alles gedaan wat op de achterzijde van de voucher staat...maar niets.

Volgens de monteur zou deze 2 x € 50.-- voor mij zijn.

Het blijkt dat alleen een nieuwe abonnee de cadeaucodes, die hij of zij van mij krijgt,  kan verzilveren

Misschien wat duidelijkere informatie verstrekken aan de monteurs

Jammer om te lezen dat dit niet meteen duidelijk was maar ik zal de feedback doorzetten @Rowo !