Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een privé nummer gebruiken in de MijnGesprek App?

  • 31 July 2024
  • 8 reacties
  • 61 keer bekeken

Wij hebben hier 20 mensen die gebruik maken van de MijnGesprek app, waarvan 4 mensen Geen zakelijk nummer hebben en met hun privé nummer de app gebruiken, op dit moment werkt bij één medewerker deze optie NIET, hij belt via de app, maar heeft alleen als betmethode : Mobiel ( en wordt zijn privé nummer ook naar buiten verzonden)  Hoe kan ik dat aanpassen , zodat er een keuze is, die de andere gebruikers wel hebben?

 

Dank je Patrick van Kleij

Is die app door KPN gemaakt? Ik ken het niet...


Geen idee, hij wordt wel door KPN gefaciliteerd.


Is die app door KPN gemaakt? Ik ken het niet...

Het is een app voor zakelijke gebruikers @Nick83 


Is die app door KPN gemaakt? Ik ken het niet...

Ik ook niet, maar net opgezocht in de Appstore: Het is wel degelijk een app van KPN-zakelijk. 
 

@PvKleij 

Mijn advies is dat die persoon de app even verwijdert en daarna opnieuw installeert. 


Hoi @PvKleij. Welkom op de community. Is het inmiddels gelukt om het probleem te verhelpen? De MijnGesprek app is inderdaad een dienst voor zakelijke gebruikers, zoals hierboven al werd aangegeven. Meer informatie vindt je op deze pagina. Voor hulp kan je bellen met onze service experts. Zij zijn bereikbaar op 085-4871000. 


Hoi Vikash, Dank voor je reactie, probleem is er nog steeds, denk ook niet dat het aan de app ligt, maar aan de persoonlijke instelling per account die verschillend zijn. IK ga proberen te bellen.


Als je in neem aan dat je weet hoe je in moet loggen in de beheer omgeving (onebase)

vergelijk daar eens de volgende instellingen bij een gebruiker waar het wel werkt en degene waar het niet werkt.

  • onder uitgaand nummer is wijzigen van clid door gebruiker toegestaan?
  • onder gebruikersprofiel is er een afdeling ingesteld?

Het is het beste om te bellen inderdaad @PvKleij, via deze weg hebben wij geen zicht in zakelijke abonnementen en diensten. Daardoor kunnen wij er heel weinig over zeggen. Je kunt de tips die eagle geeft nog proberen voordat je belt, mogelijk helpt dat.


Reageer