Skip to main content

Ik zit al zins 2014 bij kpn maar heb spotify  maar kan niet inlogen heb geen gegevens hoe kom ik daar aan zit in mijn paket wil er zo graag gebruik van willen maken 

Hi @Reinacharissa en welkom op ons forum!

Je kan via onderstaande alle informatie vinden over Spotify via KPN, waaronder het activeren. 😊

 

 

Hoe activeer ik Spotify?

Spotify activeren doe je zo:

  1. Ga naar kpn.com/spotifyactiveren
  2. Log in met je KPN account
  3. Je wordt nu doorgestuurd naar Spotify
  4. Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord
  5. Activeer je account

Heb je nog geen Spotify account? Kies dan voor het aanmaken van een nieuw account. Kies een e-mailadres en wachtwoord waarmee je na het activeren kunt inloggen.

Je gaat pas betalen voor Spotify vanaf het moment dat je jouw Spotify abonnement hebt geactiveerd. Dit gebeurt vanaf nu per gebruiksperiode van 30 dagen en niet meer voor gebruik per dag.


Ik heb al geaktiveerd al 6 jaar geleden betaal gewoon elke maand maar ik kan er niet op  heb nooit gegevens gekregen dat ik  er op kan hoe kom ik daar aan  zo zonde van geld als ik niks mee kan 


Dan is dit gedeelte voor jou van toepassing. 😊 Wij kunnen namelijk geen account voor jou aanmaken. Dat gedeelte moet je zelf doen.
 

Heb je nog geen Spotify account? Kies dan voor het aanmaken van een nieuw account. Kies een e-mailadres en wachtwoord waarmee je na het activeren kunt inloggen.


Ik heb acount maar hoe krijg ik dat via kpn 


Via onderstaande stappen

  • Ga naar kpn.com/spotifyactiveren
  • Log in met je KPN account
  • Je wordt nu doorgestuurd naar Spotify
  • Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord
  • Activeer je account

Als het niet lukt, zou je dan aan willen geven bij welke stap het misgaat en welke meldingen je te zien krijgt?