Skip to main content

Op 1 dec heb ik netflix aangezet via de kpn website de mail die volgde was van netflix, stappen doorlopen en betaald met Ideal.

En dus niet gekoppeld via KPN kwam ik achteraf achter. Op 1 januari kan ik pas netflix stopzetten bij KPN maar om nu 1 maand dubbel te betalen is ook teveel van het goede.

Kan het nu stopgezet worden bij KPN ik heb tenslotte al via netflix betaald.

Alvast bedankt voor het antwoord. 

Hi @LLouise, welkom op het forum.

Zo te lezen heb je dit nu via Netflix zelf aangezet en dus niet via KPN, wat best bijzonder is. Dan zou je ook niet dubbelen kosten moeten hebben. Zie je Netflix ook in jouw Mijn KPN staan? En zo ja, zou je ook een screenshot willen plaatsen van wat je ziet bij betalingsmethode op de website van Netflix zelf? 


Dag A

Hi @LLouise, welkom op het forum.

Zo te lezen heb je dit nu via Netflix zelf aangezet en dus niet via KPN, wat best bijzonder is. Dan zou je ook niet dubbelen kosten moeten hebben. Zie je Netflix ook in jouw Mijn KPN staan? En zo ja, zou je ook een screenshot willen plaatsen van wat je ziet bij betalingsmethode op de website van Netflix zelf? 

Dag Alex_P, 

Ik heb per mail bevestiging van KPN ontvangen dat mijn abonnement nu duurder is. (Door toevoeging Netflix basic).

Dit heb ik ook van Netflix ontvangen. 

 


Dat is inderdaad niet via ons. Het is bij deze via ons uitgezet. 


Bedankt!