Skip to main content
Beantwoord

Hoe werkt voordeel 100 precies ?

  • 8 January 2024
  • 6 reacties
  • 105 keer bekeken

Hallo,

Ik zit regelmatig buiten de EU en maak gebruik van VOORDEEL 100 wat uitstekend werkt👍

Zit nu ook weer buiten de EU en wil graag bellen met UK - aangezien die (bij KPN) binnen de EU vallen, verwacht ik dat het ook werkt maar wil het graag zeker weten.

Kan iemand (moderator) me dat vertellen ?

Heb geprobeerd te chatten maar dat is echt hopeloos😢

Dank / groetjes,

Hans

Als je buiten de EU landen bent maakt het niet uit. Met een buiten EU bundel bel je dan sowieso voordeliger. Ook naar andere landen buiten EU. 


Hi PeterG,

Dank voor je reactie !

Echter, dat begrijp ik maar werd aan het twijfelen gebracht door de onderstaande quote op https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm - daar staat:

Ik weet dat het goed gaat als ik naar NL bel maar wil dus zeker stellen dat hetzelfde geldt voor UK.

Dat zou je tenslotte kunnen betitelen als “buitenland”😊

Dank / groetjes,

Hans


Oh. Interessant. 

Maar Verenigd Koninkrijk zit in de EU bundel dus het lijkt me geen probleem met de buiten EU bundel. 

Heeft de andere partij WhatsApp? Dan is dat vrij goedkoop bellen. Alleen audio 1 MB per 4 minuten. 


Dat zou ik niet weten maar zou ook niet helpen … ik heb geen WhatsApp 🤣


Huh! 😯


Hoi Allemaal,

Heb zojuist telefonisch contact gehad met KPN Klantenservice en die verzekerde mij dat de bundel Voordeel 100 geldt voor alle gesprekken van/naar landen uit de bundel èn de EU😊

Ga het nu uitproberen - van Sri Lanka naar UK - mocht het niet werken zoals ik schreef dan laat ik het hier weten.

Groetjes,

Hans