Skip to main content

Op dit moment heb ik spotify premium via kpn en kpn hussel. Ik wil dit graag omzetten naar family, liefst met behoud van mijn afspeellijsten. Hoe doe ik dat? Op de site van spotify lees ik dat ik eerst premium moet opzeggen en loskoppelen van kpn, maar ik dacht dat family inmiddels ook via kpn kan?

Hoi @MALAN. Welkom op het KPN Forum. Je kan Spotify Family toevoegen aan een KPN Hussel abonnement. Spotify Family kan je bestellen in Mijn KPN. Meer hierover vindt je in het topic: Alles over Spotify Family bij KPN!

 

 


Hoi @Vikash, dat had ik inderdaad gezien, maar op dit moment heb ik al spotify premium. Als ik spotify family toevoeg, wordt dit dan automatisch omgezet? En ook belangrijk: houd ik dan mijn al gemaakte afspeellijsten of krijg ik een heel nieuw account?


Hoi @MALAN. Welkom op het KPN Forum. Je kan Spotify Family toevoegen aan een KPN Hussel abonnement. Spotify Family kan je bestellen in Mijn KPN. Meer hierover vindt je in het topic: Alles over Spotify Family bij KPN!

Dat hangt er vanaf wat voor een abonnement je hebt op dit moment. Als je nog een ouder abonnement hebt waarbij Spotify inbegrepen is (Alles in 1 Standaard of Premium), dan zal je eerste het abonnement moeten wijzigen naar een nieuwer type abonnement (zie andere topic). Daarna kan je jouw Spotify Premium omzetten naar Family. Het kan even duren voordat Spotify jouw Premium account omgezet naar Family, maar jouw account en alle afspeellijsten blijven behouden.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat al jouw vragen zijn beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag.Â