Skip to main content

Goedemorgen, ik heb bij jullie een mooie korting gekregen na al jaren klant te zijn. Maar nu ineens doet de spotify het niet meer. Ik heb mijn abonnement niet aan gepast ik heb alleen een korting gekregen op huidige abonnement. Dat is toch vreemd. Garage hoor ik hoe we dit kunnen oplossen. 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Weet u zeker dat het niet gaat om een nieuw hussel abbonement maar dan met de zelfde diensten die u ook bij het oude contract had? Geen mail gehad met de bevestiging van KPN met wijzigingen zoals alleen korting?


Goedemiddag Jeroen, 

mik heb jullie gebeld ivm de kosten. De aardige pers aan de lijn gaf aan dat hij best korting kon geven aan een vaste klant, heel aardig natuurlijk. Bij mijn weten heb ik geen nieuw contract afgesloten. En heb ik nu een huis vol herrie ivm geen spotify. Het zat altijd in het abonnement primium. 
dus wil graag weten hoe dat zit. 


Check de mail van KPN even en zie of je daar voor een nieuw contract bent gegaan.


Goedemiddag Jeroen, 

mik heb jullie gebeld ivm de kosten. De aardige pers aan de lijn gaf aan dat hij best korting kon geven aan een vaste klant, heel aardig natuurlijk. Bij mijn weten heb ik geen nieuw contract afgesloten. En heb ik nu een huis vol herrie ivm geen spotify. Het zat altijd in het abonnement primium. 
dus wil graag weten hoe dat zit. 

Als u belt om korting en u krijgt dat voor elkaar, dan betekent dat wel bijna zeker dat u een nieuw Hussel heeft afgesloten. Dat moet wel. KPN is echt niet zo gek om een klant zomaar korting te geven zonder nieuw jaarcontract. Waarom zouden ze dat doen?


Beste Jeroen 

mij geb aan gegeven zelfde abonnement net zelfde dienst. Dit ook ivm dat mijn man thuis werkt een een goede WiFi nodig heeft. Hij verzekerde me dat alles hetzelfde bleef. 


Beste Jeroen 

mij geb aan gegeven zelfde abonnement net zelfde dienst. Dit ook ivm dat mijn man thuis werkt een een goede WiFi nodig heeft. Hij verzekerde me dat alles hetzelfde bleef. 

Alles blijft ook werken, alleen een nieuw contract. Check je mail eens?????


Hallo Jeroen. 
maar het klopt dan toch niet dat onze spotify het niet meer doet als alles hetzelfde blijft. 


Beste Jeroen, 

mik heb mijn mail nagekeken en ik heb geen mail ontvangen behalve de nieuwe factuur. Maar goed als alles blijft zoals het moet dankzij spotify het toch nog gewoon doen. Het enige wat ik vraag is waarom het eraf is. Je zou ook kunnen aangeven, zal ik de mail dan even opnieuw sturen. Is ook een optie. Maar goed feit blijft wij hebben geen spotify meer en dat willen we wel. Wat is de oplossing. 


Hallo Jeroen. 
maar het klopt dan toch niet dat onze spotify het niet meer doet als alles hetzelfde blijft. 

U zegt dat alles het zelfde zou blijven, alleen korting maar u geeft ook aan dat het dus niet het zelfde is. Vul u profiel aan met persoonlijke gegevens en een medewerker kan met u meekijken. Dit kan enkele dagen duren door drukte.


Wat staat er op de factuur pagina 2? Kunt u daar een schermafdruk van plaatsen?

Wat is de oplossing. 

Spotify activeren in MijnKPN. 


Admin: screenshot verwijderd ivm privacy


Je hebt inderdaad een hussel contract afgesloten. Hier valt gratis Spotify niet meer onder @NormanAmes 


En u heeft nu ook een 1 gigabit (= 1000 mbit) abonnement. Dat is 10 keer zo snel als uw vorige abonnement. Dat was namelijk "maar" 100 mbit.

Die verhoging van de snelheid, had u daar om gevraagd? Met uw vorige abonnement had dat onmogelijk geweest.

Edit: ik zie nu dat u "Sneller Internet 500/500" had.


Hoeveel betaalde u eigenlijk voor dat Alles-in-1 Standaard? Er word € 13,16 gecrediteerd voor 4 dagen? Lees ik dat goed? Dat is bijna 100 euro voor een hele maand?


...


Goedemiddag. Ik ben afgelopen zaterdag naar de kpn winkel gegaan in Hoofddorp en daar opnieuw een spotify abonnement afgesloten. Die zou het binnen 3 uurtjes doen. Maar helaas doet het nogveteeds niet 


Hmm, dat gaat nog steeds niet goed dus @NormanAmes 🙁

Ik kijk graag even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb het ingevuld


Bedankt @NormanAmes!

Ik zie Spotify nu wél actief staan onder je abonnement, dus hij is in ieder geval succesvol weer toegevoegd 😊 Wat er echter ook bij vermeldt wordt, is dat je jouw Spotify account nog niet hebt geactiveerd/gekoppeld aan je KPN abonnement. Hoe je dat doet, lees je in het onderstaande artikel: