Skip to main content
Beantwoord

Ik heb het welkomstcadeau, de TV, nog niet gekregen

  • 8 July 2024
  • 8 reacties
  • 111 keer bekeken

Goedemorgen, 

 

op 3 juni aangemeld bij KPN. 21 juni is mijn abonnement gestart officieel, aangesloten en wel.

binnen 14 dagen zou ik een code krijgen voor een TV. 

nog niet ontvangen… 

wanneer krijg ik die?

 

Hallo @Melissa7 ,

 

Dat zou nu wel een keer verzonden mogen worden….

 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

bron : 

 


Hi @Noordzee,

Noordzee heeft je al van de nodige informatie voorzien, uiteraard hoop ik dat je de tv (of in ieder geval de track&trace) inmiddels ontvangen hebt zodat je niets meer na hoeft te vragen bij Sidekix 😊


Nou dat is niet helemaal waar wat je zegt..

want ik mag zelf een tv uitzoeken en eventueel bijbetalen voor een grotere..

Ik heb nog geen eens iets uitgezocht.

ik zou een code krijgen via de mail om een product (tv na keuze) uit te zoeken.

maar helaas nog steeds geen mail met een code/voucher!


Excuus @Melissa7,

Bij deze speciale EK welkomst actie werkt het inderdaad net even anders dan bij alle voorgaande acties omdat je hier zelf een keuze hebt in welk artikel je thuis wil laten bezorgen. 

Dat je de code nog niet ontvangen hebt, is dan wel een beetje onhandig natuurlijk. Je hebt al wel bij de spam en ongewenste mail gekeken of daar gaan mailtje met een code staat? Als je echt nog helemaal niets ontvangen hebt, wil ik je aanraden om dan alsnog te bellen met de partij die deze actie voor ons beheert: 

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 


Ik heb precies hetzelfde! Na 3 weken nig steeds geen code ontvangen en geen track en trace email…

Ik heb afgelopen week met KPN servicedesk gebeld en ik zou uiterlijk woensdag een update krijgen... afwachten dus.


Wat flauw dat het zo lang duurt @Ogen, ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt!


Vandaag heb ik mijn toegangscode ontvangen. De bestelling is geplaatst.

Bedankt KPN


Heel fijn @Ogen, bedankt dat je nog even laat weten dat het bij jou nu ok in orde is 😊


Reageer