Skip to main content

Hallo!

 

Vanaf 01-11-2023 is mijn abonnement actief.

Maar ik heb nog niks gehoord over mijn welkomstcadeau, een Philips smart tv.

088 6237006 gebeld, zijn op zaterdag gesloten, alleen door de week trouwens.

Wanneer krijg ik deze?

Welkom op het forum van KPN @yy69 !!

En uiteraard ook welkom bij de “groenste provider” van Nederland.
 

Voor alle je vragen omtrent de levering van jouw televisie (Philips Smart TV) als cadeau bij een KPN abonnement, kun je bellen met Sidekix op telefoonnummer 088 - 6237006.
Sidekix is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 21:00 uur, en op de zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur.

Sidekix kan jouw precies vertellen wanneer ze de Philips televisie bij jouw komen leveren, zei gaan ook over de planning en het uitleveren van de welkoms cadeaus van KPN.

KPN kan jouw daar zelf niets over zeggen, omdat KPN het proces en afhandeling volledig uit handen heeft gegeven aan het bedrijf Sidekix.

Je krijgt vanzelf een e-mail met daarin de mededeling dat de televisie naar je onderweg is, tezamen met een track & trace link.

Je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Ik heb sidekix op zaterdag om 14 uur gebeld, ik kreeg een antwoordapparaat met de mededeling dat ze gesloten waren.


Ik heb sidekix op zaterdag om 14 uur gebeld, ik kreeg een antwoordapparaat met de mededeling dat ze gesloten waren.

Ik had het al gemerkt, dat Sidekix niet meer open is op de zaterdag.
Dus hartelijk dan voor je mededeling hierin.
Waarschijnlijk werd het te duur om de medewerkers ook op de zaterdag te laten werken, of er werd simpelweg te weinig gebeld.

Maar Sidekix is wel gewoon telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag vanaf 08:30 uur tot 21:00 uur.