Skip to main content

In mijn KPN abonnement heb ik Spotify premium, maar als ik inlog op Spotify, kom ik in het gratis abonnement uit??

Hi @Johannes Ol, ik denk graag mee. 

Ik begrijp dat je bij ons Spotify Premium afneemt, dit zie je ook terug op je factuur? Als je hier bij Spotify inlogt, wat zie je daar onder kopje betaling? 


Beste Alex, wanneer ik inlog op mijn KPN account, zie ik bij “uw extra opties” onder andere ‘Spotify Premium’ staan, maar op de factuur komt dat niet terug. Op de factuur staan wel; Viaplay; ESPN; Pluspakket: Ziggo Sport totaalpakket; 


Ik zie inderdaad ook dat je hier niet voor betaald. Zie je wel in Mijn KPN dat Spotify actief is? Of zie je de optie om dit te activeren? Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je ziet in Mijn KPN? 


 


Dankjewel. Ik zie al waar dit aan ligt. Je hebt Spotify nog niet geactiveerd, zou je dit alsnog willen activeren


Beste Alex, het gaat helaas niet werken.

“Omdat je al eens eerder Spotify Premium hebt gehad, kom je niet in aanmerking voor deze aanbieding voor een proefabonnement”

Ik mag wel elke maand € 10,99 gaan betalen, volgens mij een ‘sigaar uit eigen doos’.

Nogal teleurstellend om het voorzichtig te zeggen


Dit was dus een aanbieding. Ik snap zeker de teleurstelling, ik kan hier echter weinig aan doen. Op de voorwaarden van Spotify hebben wij geen invloed, wij verzorgen enkel de betaling via onze factuur. 


Beste Alex,

Bedankt voor je reactie, ik begrijp dat je er niets aan kan doen.

Het wordt voor mij, na zo’n 40 jaar wel steeds minder vanzelfsprekend om trouw te blijven aan KPN.

Dit is namelijk niet het enige probleem binnen ons abonnement, de rest is een technisch verhaal, wat niet echt opgelost wordt.


Beste Alex,

Bedankt voor je reactie, ik begrijp dat je er niets aan kan doen.

Het wordt voor mij, na zo’n 40 jaar wel steeds minder vanzelfsprekend om trouw te blijven aan KPN.

Dit is namelijk niet het enige probleem binnen ons abonnement, de rest is een technisch verhaal, wat niet echt opgelost wordt.

Mag ik vragen wat er technisch aan de hand is? Dan kan ik in ieder geval mijn best doen om dat te verhelpen. :) 


Beste Alex,

Ik ben al geruime tijd met je collega Rutger in gesprek, maar op mijn berichten van een maand geleden reageert hij niet meer.

Ondanks dat de nieuwe experiabox verbetering geeft, werkt het nog niet optimaal; we krijgen 3 a 4 keer per week een melding dat er een update is, waardoor het systeem opnieuw gestart wordt; daarnaast loopt het afspelen van opnames vast, het systeem start spontaan opnieuw op en we moeten de opname van het begin nogmaals kijken/doorspoelen.


Hi Johannes, je kunt daar alsnog een reactie te plaatsen in het topic aangezien jullie al best ver waren. Uiteraard kunnen wij het hier ook oppakken, dan ga ik me er even in verdiepen.