Skip to main content

Ik vermeld het maar even hier als dat mag. 

Bij mij is sinds maandag 24 Oktober een glasvezel aansluiting actief gemaakt. Dit in verband met het binnenkort uitschakeling van de koper aansluiting. Onder het mom iedereen aan het glas.. ;)

Monteur van Roamler is geweest en alles verliep voorspoedig. De monteur was binnen 20 minuten al klaar. Alles werkt perfect. Ik was aanvankelijk tegen omdat het een soort van opgedrongen leek. Maar goed,ik zie nu ook wel de voordelen. En moet ook eerlijk zeggen dat de beeldkwaliteit nu echt loepzuiver of in de glas termen te blijven GLASHELDER is. Internet is sowieso uiteraard ook stabieler. 

 

Echter wilde ik omdat ik op mijn adres maximaal 1Gbit/s snelheid kan halen mijn internet snelheid verhogen. Niet perse naar 1Gbit/s maar wel wat hoger. Zit nu op de laagste snelheid. Maar dat blijkt niet mogelijk omdat ik via MijnKpn steeds de zelfde melding te zien krijg. Je raad het al: Er is al een wijziging gaande u kunt nu geen wijziging doen. Ik heb verder geen wijziging gedaan in de vorm van pakketten of dergelijke. Dus wanneer gaat deze melding weg en kan ik eindelijk na zoveel jaar mijn internet snelheid verhogen? Ik zeg eindelijk omdat ik via het oude systeem geen hogere snelheid kon behalen.

Alvast hartelijk dank voor de reactie en hopelijk oplossing. Maar ik ben hoe dan ook om. Als het zo blijft zoals het nu is, dus geen storingen of dergelijke,dan ben ik toch erg blij met glasvezel van KPN. al was het maar om de nog betere beeldkwaliteit. Top! Groetjes. 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

@Forumnaam47 Welkom op het forum. 

Wat fijn om te lezen dat je glasvezel hebt gekregen en dat je hier zo positief over bent! 

Het kan, als je overgaat naar bijvoorbeeld glasvezel inderdaad even duren voor de wijziging ook verwerkt is in de systemen. 

Pas als dit is gebeurd kun je nieuwe wijzigingen doen. 

Klopt het dat dit ondertussen gelukt is, en dat het ook gelukt is om de snelheid te wijzigen? 


@Forumnaam47 Welkom op het forum. 

Wat fijn om te lezen dat je glasvezel hebt gekregen en dat je hier zo positief over bent! 

Het kan, als je overgaat naar bijvoorbeeld glasvezel inderdaad even duren voor de wijziging ook verwerkt is in de systemen. 

Pas als dit is gebeurd kun je nieuwe wijzigingen doen. 

Klopt het dat dit ondertussen gelukt is, en dat het ook gelukt is om de snelheid te wijzigen? 

@Rutger_ Hoi,

Ja klopt helemaal hoor. Kan gewoon weer wijzigingen doen en ik heb inmiddels de snelheid verhoogd. 

Dank je voor de reactie. 👍