Skip to main content

Goede dag 

 

ik wil graag spotify familie 

nu heeft mijn vrouw het thuis abonnement op naam staan

en ik de spotify premium, maar ik krijg dan in de app niet de mogelijkheid om spotify fam aan te zetten 

 

Is hier een oplossing voor ? 

Hallo @Ronno1987,

Heb je het Alles in 1 standaard of premium pakket? Dan is dit inderdaad niet mogelijk. Je dient dan over te stappen naar het nieuwere hussel pakket. Dit kan je in MijnKPN doen via Producten → Thuis → Abonnement wijzigen. Kijk wel eerst even of je goedkoper uit bent, want dit is niet voor iedereen het geval. 


Goedemiddag @Ronno1987, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Spotify Family is op het moment inderdaad alleen bij te bestellen via een wat nieuwer abonnement zoals KPN Hussel. Indien je nog een ouder abonnement hebt, dan heb je deze optie helaas niet. Via een mobiel abonnement is het sowieso niet mogelijk om aan te vragen.

Zoals Chris aangeeft kan je kijken of je kan overstappen op een KPN Hussel abonnement voor internet en televisie. Kijk hierbij wel goed naar eventuele opties en pakketten die wegvallen als je het wijzigt! Het kan namelijk niet meer teruggedraaid worden.

Je hebt ook altijd de optie om Spotify Family gewoon via Spotify af te nemen, de kosten blijven hetzelfde. Er wordt dan alleen apart door Spotify zelf gefactureerd.


@Ronno1987 ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat je jouw antwoord hebt gevonden?