Skip to main content

Hallo, in december abonnement afgesloten, in januari ingegaan. Nog steeds geen tv cadeau ontvangen!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Robottevanger. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel, dus ik kon het gelijk voor je nakijken. Ik zie in de orderbevestiging dat je een welkomstkorting van 6 maanden hebt gekregen i.p.v. een welkomstcadeau (TV). Heb je zelf de bevestigingsmail al bekeken?


Nee, dit is niet juist. We zijn over gestapt vanwege de aanbieding met de tv. Die 6 maanden korting is overal standaard. Ik heb reeds eerder contact gehad, vlak na de aansluiting, en toen werd mij verteld dat de tv 4 tot 6 weken na aansluiten zou worden bezorgd. Ik ga niet akkoord met alleen die 6 maanden korting. 

Ik zie graag uw reactie tegemoet. 

Groet, Rob Ottevanger


Hoi @Robottevanger. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel, dus ik kon het gelijk voor je nakijken. Ik zie in de orderbevestiging dat je een welkomstkorting van 6 maanden hebt gekregen i.p.v. een welkomstcadeau (TV). Heb je zelf de bevestigingsmail al bekeken?

Je kon als nieuwe klant kiezen uit verschillende welkomstcadeaus. Je kon kiezen uit 6 maanden korting of 2 Super WiFi punten of X-box Series S of een Philips Smart TV. Combineren van verschillende kortingen was helaas geen optie. De korting of het cadeau waar je voor gekozen hebt vindt je terug op de orderbevestiging. Ik kan je helaas niet verder helpen hierin.


Nee, dit is niet juist. We zijn over gestapt vanwege de aanbieding met de tv. Die 6 maanden korting is overal standaard. Ik heb reeds eerder contact gehad, vlak na de aansluiting, en toen werd mij verteld dat de tv 4 tot 6 weken na aansluiten zou worden bezorgd. Ik ga niet akkoord met alleen die 6 maanden korting. 

Ik zie graag uw reactie tegemoet. 

Groet, Rob Ottevanger

Daar zal je denk ik weinig aan kunnen veranderen. Het is ‘of - of’ en niet ’en - en'. Zo is werd het destijds ook heel erg duidelijk op de site weergegeven. Je hebt een keuze gemaakt voor 6 maanden. Dat is niet overal standaard. Het is een welkomst-cadeau. Er zit dus helaas niets anders op dan het te accepteren. 


Yup je kunt kiezen voor korting op het abonnement of in plaats daarvan een cadeau, het is het een of het ander en niet beide. Zou een dure grap worden 😅


Ik zie het staan. Is mij destijds niet duidelijk geweest. Wel zie ik nu staan dat er een cashback van €75,- aan vast zit. Die zou dan nu wel mogen worden uitgekeerd. 


Ik zie het staan. Is mij destijds niet duidelijk geweest. Wel zie ik nu staan dat er een cashback van €75,- aan vast zit. Die zou dan nu wel mogen worden uitgekeerd. 

Via welke site heb je besteld dan? KPN zelf doet volgens mij niet aan cashback. Sites als Breedbandwinkel en CashbackXL (of zoiets) doen dat wel. 


https://www.telecombinatie.nl/acties/kpn-internet-aanbieding-met-gratis-xbox-philips-led-tv-of-gratis-super-wifi-en-cashback

 


Deze actie is niet vanuit KPN. Zoals ik al eerder aangaf hierboven kan ik je niet verder helpen hierin. Als je hier vragen over hebt kan je het beste contact opnemen met Telecombinatie.