Skip to main content

Blijkbaar kan ik niet via mail of iets anders communiceren.
MAAR: Telfort is dus KPN geworden. Prima!

Alleen nu hebben jullie ZONDER MIJN GOEDKEURING apparaat beveiliging op de factuur gezet.
Het gaat maar om 5 euro en nog een keer 3,22 van vorige maand maar ik wil dat geld TERUG zien op mijn rekening.

Graag zo spoedig mogelijk regelen.

Gelukkig kon ik de optie uitzetten bij mijn instellingen maar als ik dit pas maanden later had gezien had ik al die tijd betaald voor iets waar ik geen gebruik van maak. Want als ik het goed lees moet je dan software installeren voordat je er wat aan hebt.

Hoi @Een unieke gebruikersnaam JA,

Ik zoek het graag voor je uit. Zou je voor mij jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? 


Hoi Hanna,

Fijn dat je het uit wilt zoeken. Ik heb mijn postcode en huisnummer toegevoegd.

En mocht je denken, wat een rare gebruikersnaam? Dat kwam omdat ik geen zin had om voor de zoveelste keer ergens een profiel aan te moeten maken. Dus heb ik een ‘unieke gebruikersnaam’ zoals gevraagd aangemaakt.

Ik zie je reactie graag weer tegemoet.

Groet,

Robin


Bedankt voor het toevoegen! Ik zie inderdaad dat KPN veilig ineens aanstaat. Inmiddels heb je het zelf gelukkig weer uitgeschakeld. Ik ga dit voor je corrigeren, dit wordt op jouw eerst volgende factuur in mindering gebracht. 


Reageer