Skip to main content

Ik heb hetzelfde nu, die inlog werkt niet!!!

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

Mijn KPN veilig account kan ik niet meer inloggen. Elke keer als ik bel wordt ik aan het lijntje gehouden dat het maximaal de volgende dag is, maar nu zit ik wel zonder antivirusprogramma!!!!! deze ellende moet snel opgelost worden, hoe moeilijk is het nou om zo een KPN veilig ellende te regelen wat normaal 10 seconden werk is!!!!!

Admin: post naar eigen topic verplaatst 


Fout: U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.

Dit krijg ik als ik wil inloggen terwijl die KPN veilig wel in mijn pakket zit!

Admin: post naar eigen topic verplaatst 


Welkom op ons Forum @Hicham91. En excuses voor de late reactie. Het is de laatste tijd helaas erg druk. Ben je inmiddels al geholpen? Zo niet, dan help ik je hier alsnog graag verder. 

Ik begrijp dat je niet in kunt loggen in KPN Veilig. De laatste melding doet inderdaad vermoeden alsof het niet aanstaat. Kun je jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant toevoegen aan je forumprofiel? Vervolgens mag je hier weer een berichtje sturen. Dan kijk ik met je mee. 


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Als ik nog wel iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag!


Reageer