Skip to main content

pc opnieuw geinstalleerd, dus nu kpn veiligĀ  downloaden, dat lukt maar kom dan met geen mogelijkheid erin, emailadres, wachtwoord beide juist, kan ik klikken op inloggen wat ik wil, maar doet het niet, wat nu

Hallo @beetje60Ā , wat voor (fout)melding(en) krij je als je probeert in te loggen?

Ā 


ik krijg geen foutmelding, klik op inloggen en er gebeurd niks, kan blijven klikken, springt zeg maar niet verder op ingelogd


Hallo @beetje60Ā , uitgaande van een W10-pc, staan er behalve MS antivirus soms nog andere promo antivirusprogramma's meegeĆÆnstalleerd bij de herinstallatie? MS antivirus kan blijven staan staan, alle andere antivirussoftware moet eerst grondig verwijder worden/zijn voordat KPNVeilig oppakt.

Ā 


zoiets dacht ik, maar als leek , zie ik dat dus niet, hoe kom ik daar achter als ik vragen mag


ja inmiddels gevonden windows defender draait mee

Ā 


HalloĀ @beetje60Ā , uitgaande van een W10-pc, staan er behalve MS antivirus soms nog andere promo antivirusprogramma's meegeĆÆnstalleerd bij de herinstallatie? MS antivirus kan blijven staan staan, alle andere antivirussoftware moet eerst grondig verwijder worden/zijn voordat KPNVeilig oppakt.

Ā 

hoe kan ik die windows defender uit schakelen, of moet die echt van de pc af?

Ā 


Hallo @beetje60Ā , Windows defender, is MS antivirus, moet blijven staan. KPN Veilig schakelt alleen het antivirusgedeelte van defender uit en laat de rest van de beveiliging ongemoeid, zoals het hoort.

Ā 

Ā 


heb inmiddels al 3 x kpn veiligĀ  gedownload eraf en weer gedownload, maar het inloggen lukt me helaas niet klik op het blauwe vakje inloggen maar helaas

Ā 


Hallo @beetje60Ā , gebruik je onderstaande link:

KPN Veilig beschermt gratis al je apparaten

Als ik via die link inlog krijg ik (ook) een foutmelding.

Ā 


*Admin: Screenshot inlogpagina KPN Veilig verwijderd omdat er privacygevoelige informatie in stond


*Admin:Ā Screenshot inlogpagina KPN Veilig verwijderd omdat er privacygevoelige informatie in stond

HalloĀ @beetje60Ā , precies, als je dan op inloggen klikt ben jje of binnen of je krijgt een foutmelding, zoals bij mij gebeurt:

accounts-emea.f-secure.comĀ weigert om verbinding te maken.

Als ik via de app op mijn mobiel inlog lukt het wĆØl, misschien kun je via de app je pc aanmelden.

Ā 


Komt verder niks te staan,Ā  kreeg nu een popup schermĀ 

Ā 


Als ik dan rechts klik op instellen, komt weer inĀ Ā beeld met dat blauwe vakje inloggenĀ 


Als ik dan rechts klik op instellen, komt weer inĀ Ā beeld met dat blauwe vakje inloggenĀ 

Ik zie staan dat je een verlopen abo hebt op KPN Veilig, dan gaat het dus zeker niet lukken.

Ā 


Dat is raar want dat kwam er idd nu pas in beeld, waarom dat verlopen is mag Joost weten,Ā  heb gewoon een abonnement,Ā  hoe vreemd kan het zijn


Dat is raar want dat kwam er idd nu pas in beeld, waarom dat verlopen is mag Joost weten,Ā  heb gewoon een abonnement,Ā  hoe vreemd kan het zijn

Anders morgen even bellen met 0800 0402.

Succes.

Ā 


Ā 


Ā 


Ga ik doen dank u voor het geduld


Ga ik doen dank u voor het geduld

Hallo @beetje60Ā , zijn dat de screenshots van een mobiel, mooi, daar zie je dus staan dat je een apparaat toe kunt voegen en dat wordt dan je PC.

Succes en graag gedaan uiteraard.


hoi, ik had een foto genomen wat op het pc scherm stond, maar dan klik ik op apparaat toevoegen, dan mijn of deze pc, en dan download ie dat, en dan komt dat scherm met dat blauwe balkje , en dan kan ik klikken wat ik wil, maar zal morgen wel eens bellen, fijne zondag nog en bedankt


Hallo @beetje60, welkom! Ik zie dat @JanDĀ je op weg heeft geholpen. Is het inmiddels gelukt via de telefonische klantenservice of kan ik je nog ergens mee helpen?


Hallo Denise nee nog niet gebeld, moet ik nog doen:smirk:


Hier het zelfde probleem, 1ste inlog geen probleem. Software downloaden. Voor install opnieuw login gegevens ingevuld. Kan drukken op de inlog knop wat ik wil maar er gebeurd niets. Kort zie je dat de website iets doet (fractie) maar doet niets. Zowel via Edge als Chrome het gelijke probleem.

Ā 


Oplossing voor mij gevonden.

Ga naar configuratie scherm, programma en verwijder hier KPN veilig.

Nu kan je wel de software opnieuw installeren.