Skip to main content

pc opnieuw geinstalleerd, dus nu kpn veiligĀ  downloaden, dat lukt maar kom dan met geen mogelijkheid erin, emailadres, wachtwoord beide juist, kan ik klikken op inloggen wat ik wil, maar doet het niet, wat nu

top dank je wel, eindelijk gelukt, nu zie ik alleen nog iets van extentie toegevoegd, (browsingĀ  protection by F securety) weet niet wat ik daarmee aan moet


Een goede oplossing, @Trance31! Hopelijk werkt dit ook voor @beetje60. :)


ja Denise , dat had ik al geschreven in het berichtje ervoor:relaxed:


ja Denise , dat had ik al geschreven in het berichtje ervoor:relaxed:

Mijn excuses! Ik had dat berichtje over het hoofd gezien. Fijn dat het gelukt is. :)


pc opnieuw geinstalleerd, dus nu kpn veiligĀ  downloaden, dat lukt maar kom dan met geen mogelijkheid erin, emailadres, wachtwoord beide juist, kan ik klikken op inloggen wat ik wil, maar doet het niet, wat nu

Ik ervaar precies hetzelfde. De knop ā€œInloggenā€ lijk je niet in te kunnen drukken. Software verwijderen en opnieuw installeren geen effect. Inloggen voor het forum, met een zelfde inlogscherm, lukt wel. Is een Windows 10 PC met verder alleen MS Defender actief.Ā 

Ā 


Hoi @Gastje! Trance 31 en beetje60 hadden hetzelfde probleem. Die heeft het opgelost door KPN Veilig te verwijderen via configuratiescherm. Heb jij dit ook al geprobeerd?Ā 

Ga naar ā€˜Startā€™ > Configuratiescherm > Programma's > Programma's en Onderdelen > zoek KPN Veilig op in de lijst en verwijder het programma. Hierna kun je KPN Veilig weer installeren via de browser.


HoiĀ @Gastje! Trance 31 en beetje60 hadden hetzelfde probleem. Die heeft het opgelost door KPN Veilig te verwijderen via configuratiescherm. Heb jij dit ook al geprobeerd?Ā 

Ga naar ā€˜Startā€™ > Configuratiescherm > Programma's > Programma's en Onderdelen > zoek KPN Veilig op in de lijst en verwijder het programma. Hierna kun je KPN Veilig weer installeren via de browser.

Ja @LisaĀ dat had ik uiteraard al gedaan. Na drie (3!) keer verwijderen, opnieuw opstarten en installeren is het gelukt.Ā 


Wow! Hardnekkig programma:sweat_smile:. Goed om te horen dat het uiteindelijk gelukt is.Ā