Skip to main content

Hallo,

Waarom lukt het niet om in te loggen op kpn veilig om kpn veilig verder te installeren? Ik heb nu geen virusscanner op mijn pc omdat ik mijn oude virusscanner eerst moest verwijderen.

zie foto, rood omcirkeld heb ik dan ingevuld, daarna klik ik op inloggen (de knop is dan blauw om te kunnen klikken), op de app op mijn pc, maar dan gebeurd er niks het blijft daarop hangen?? heeft het te maken met Microsoft edge? Weet iemand waar dit aan kan liggen? Dit is een nieuwe pc en wil geen virussen erop krijgen.

 

ik hoor het heel graag.

 

Groetjes 

Deb

Hallo @Deb9 , alsje een W10 machine hebt, staat Windows defender van MS er nog op.

Die hoef je namelijk niet te verwijderen voor KPN Veilig,alleen antivirussoftware van derden.

 


Hoi @Deb9. Ik kan me voorstellen dat je je nieuwe pc niet besmet wil hebben met allerlei virussen. Het kan inderdaad aan Edge liggen. Heb je het ook al geprobeerd met Chrome als browser?
Ik verneem graag van je!


Helaas het lukt nog steeds niet. Ik hen chrome erop gezet en daarmee geprobeerd, maar nog steeds bij het installeren van kpn bij het inloggen blijft de knop op blauw hangen en wil niet inloggen???? Frustrerend 😣


Ik heb gebeld met de klantenservice, ik moest het f-secure ondersteuningsprogramma verwijderen. Dat was het probleem, nu kon ik kpn veilig installeren 😃


Ah goed om te lezen dat het probleem is opgelost! Dan wil ik je alvast een heel fijn weekend toewensen!