Skip to main content

Ik wil inloggen bij KPN veilig maar krijg deze melding:

Fout: U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.
 
In mijn KPN omgeving heb ik wel mijn internet/TV/bellen gekoppeld, maar kan nergens vinden hoe ik KPN Veilig voor 2 apparaten aan moet zetten.

Welkom op ons Forum @Een ander. Is het ondertussen al gelukt? Zo niet, dan ben ik benieuwd via welke weg je KPN Veilig hebt geïnstalleerd. 

Op welk apparaat probeer je KPN Veilig te installeren? En zijn er, wanneer je KPN Veilig opent, al apparaten aangemeld? 


Beste Niek, beetje jammer dat ik na 3 dagen een antwoord krijg waar ik helemaal niets mee kan. Is er ook een andere manier om de klantenservice te bereiken??

Ik heb geschreven dat ik niet in kan loggen bij KPN veilig, dus ik kan dit niet openen, dus ik kan ook niet proberen dit te installeren. Als ik probeer in te loggen krijg ik de foutmelding die ik hierboven schreef. Ik kan dus wel inloggen in mijn KPN account maar heb blijkbaar geen toegang tot de dienst KPN Veilig. In mijn account kan ik wel het product vinden op KPN Veilig aan te schaffen om in te loggen op tot 12 apparaten, maar dat ik niet wat ik wil. Ik wil het maar op 1 apparaat. Ik lees dat dat gratis is, maar ik kan dus niet inloggen om dit te kunnen gaan installeren.

Overigens had ik een Telfort abonnement en ben ik nu dus gemigreerd naar KPN en zou ik graag gebruik maken van de diensten die aangeboden worden.


0800-0402 of chatten is ook mogelijk.


dankjewel


@Een ander Hier op het Forum kunnen we niet direct reageren. We behandelen topics op volgorde van binnenkomst. Op dit moment duurt het inderdaad een paar dagen voordat je topic in behandeling wordt genomen. Bellen of chatten gaat een stuk sneller. Ik verwacht dat je ondertussen geholpen bent. Zo niet, dan hoor ik het graag.

 


Reageer