Skip to main content

Inloggen lukt niet- inloggen op mijnkpn lukt wel. klantenservice weet dit niet en verwijst mij naar het forum -wie kan mij helpen

ik wil inloggen op mijn bestaande homepage 

Gebruik WinSCP en screenshot van inlogscherm toegevoegd - foutmelding is hieronder als screenshot toegevoegd heb mij email adres vervangen door kruisjes zoals aangegeven in “forumprotocol”

 

Nog even voor de volledigheid - ik heb zowel active als passive mode geprobeerd -maakt geen verschil

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi en van harte welkom @SNNvR! We helpen je hier graag op weg met jouw homepage.

Ik lees dat 't inloggen niet lukt. Het wachtwoord voor je homepage is hetzelfde als het wachtwoord van je mailbox. Dat hoeft niet per sé hetzelfde te zijn als dat van MijnKPN, omdat je daarvoor je KPN ID gebruikt. Hierdoor kan het wachtwoord van je KPN ID verschillen van dat van jouw e-mailadres. Je kunt het zien als twee verschillende accounts, ze staan los van elkaar.

Een goede test is om te proberen of je met jouw Hetnet e-mailadres kan inloggen op Webmail. Lukt dat niet? Wijzig dan het wachtwoord van je e-mailadres. Dat kan je doen in MijnKPN. Daarna kan je met je nieuwe wachtwoord ook inloggen in je homepage.