Ik kan KPN veilig ook niet downloaden of installeren.
ik krijg op macOS Mojave versie 10.14.5
Als ik de pagina KPN veilig open, alleen een leeg scherm te zien?
wat kan ik hier aan doen? ik gebruik de webbrowser Safari
Admin: eigen topic aangemaakt, afgesplitst van topic
Bladzijde 1 / 1
Welkom@Tub200773
Probeer eens een andere browser?
Probeer eens een andere browser?
Beste @Tub200773 dat is apart bij mij werkt ie gewoon op me Mac:
Maar wel raar als ik inlog krijg ik ook een wit scherm te zien:
Dit is wel apart.
Maar wel raar als ik inlog krijg ik ook een wit scherm te zien:
Dit is wel apart.
hallo,
ik gebruik geen Chrome browser alleen safari
Klopt Dennis, gebleken is dat een andere browser het probleem vaak oplost,zie ook https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/kpn-veilig-installeren-op-mac-lukt-niet-475490#post785002
ik heb net de browser Chrome gedownload en opnieuw geprobeerd en nu doet hij het wel!
dus het ligt inderdaad aan de webbrowser Safari.
dank jullie wel allemaal voor het meedenken.
Fijn,dank voor het melden,
Eigenlijk vind ik het raar
Inderdaad Dennis,het zou gewoon op alle browsers moeten werken.
Hi Tub, welkom hier.
Het hoort inderdaad ook met safari te werken. Ik kan nu zelf niet met Safari testen, maar ik kijk@huistijger even lief aan of hij in Safari https://veilig.kpn.com/ wil openen en inloggen. Kijken of hij er dan wel inkomt.
Het hoort inderdaad ook met safari te werken. Ik kan nu zelf niet met Safari testen, maar ik kijk
Het hoort inderdaad ook met safari te werken. Ik kan nu zelf niet met Safari testen, maar ik kijk
Ach joh, sorry Dennis. Helemaal over het hoofd gezien. Dan ligt het dus toch ergens aan het apparaat van Tub. Maar kan zo snel niet bedenken wat.
Sorry
Dat heb je niet nodig op een Mac zolang je maar de nieuwste software draait en eventueel een virusscanner nog uit de appstore downt.
Je hebt er alleen maar last van en geen enkel voordeel.
Dat heb je niet nodig op een Mac zolang je maar de nieuwste software draait en eventueel een virusscanner nog uit de appstore downt.
Je hebt er alleen maar last van en geen enkel voordeel.
Dat wist ik, ging meer om of je de website wel goed zag. Maar dat hoeft nu niet meer. Thanks voor je reactie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.