Skip to main content

Ik krijg een melding bij het installeren van kpn veilig dat de content geblokkeerd is door de beheerder.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. 

Hoi @Quipertje, welkom hier. 

Ik kan het zo 1,2,3, niet plaatsen hoe ik het moet zien. Heb je een screenshot van de melding? Dat geeft mogelijk meer inzicht. 


 


Is het je eigen laptop? Of heb je deze in bruikleen? Want vaak op een laptop in bruikleen kun je niet alles maar zo installeren.

Heb je ook al een ander browser geprobeerd? Of de incognito? Werkt het dan wel?


ik heb hetzelfde probleem als boven omschreven, met Edge en met chrome geprobeerd te installeren echter krijg steeds die melding van Content geblokkeerd zoals hierboven.

ik zie nergens de oplossing staan nog in dit forum?

is er een oplossing?

 

via omweg geïnstalleerd en nu wel gelukt, vraag niet hoe want weet dat niet meer.


Ik zit met hetzelfde probleem , heb het met Edge en met Chrome geprobeerd , echter krijg steeds die melding , Deze content is geblokkeerd , neem contact op met de site-eigenaar om het probleem op te lossen.

Wat is de oplossing ??

 

 


Ik heb hetzelfde probleem, net KPN gebeld en zij verwijzen weer naar dit forum.

Zou prettig zijn als er oplossing geboden wordt.  


Het probleem is bekend, er wordt gewerkt aan een oplossing. Nu is er een workaround voor Edgeom het toch werkend te krijgen. Hopelijk snel helemaal opgelost. 


Inmiddels zou het probleem opgelost moeten zijn en is KPN veilig weer normaal te gebruiken.