Skip to main content

Ik heb KPN veilig ingesteld dat hij alleen actief moet worden als ik bank sites bezoek.

Hij stelt deze beveiliging echter in iedere keer als ik mijn browser opstart.  Voor iedere site die ik dan bezoek moet ik deze eenmalig goedkeuren (3 schermen !!).  Zo werkt deze beveiliging hoogst irritant.  Ik wil alleen maar dat hij actie onderneem als ik een bank-site bezoek. 

Wat moet ik wijzigen in mijn instellingen om dit te bewerkstellingen (ik gebruik MS Edge))

 

 

Hallo @BdR ,

In het instellingen menu van KPN Veilig kun je voor Veilig Browsen twee vinkjes plaatsen: 

  • Browserbeveliging inschakelen
  • Bankierbeveilinging inschakelen. 

Je zou kunnen kiezen om alleen de tweede in te schakelen. (Zelf heb ik alleen de eerste op actief staan.)  

Heb je trouwens de Browserextensie wel geïnstalleerd? 


 

Ik heb alleen het vinkje bij Bankiersbeveiliging staan en de Edge extensies zijn geladen.  Zelfs om dit antwoord te geven krijg ik blokkades vanuit KPN Veilig. 


Hallo @BdR! Vervelend dat de KPN Veilig app meer frustratie oplevert dan een 'veilig’ gevoel. Zo te lezen gebruik je Microsoft Edge als standaard browser. Als je een andere browser gebruikt, bijvoorbeeld Google Chrome, werkt het dan wel naar behoren?