Skip to main content
Beantwoord

Is er een plek waar ik feedback kan geven?

  • 21 July 2024
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Ik heb elke keer als ik inlog of iets wil of moet doen wel een ervaring in de trant van “dat is niet handig”, ik zie dat KPN zijn of haar best doet om alles goed te stroomlijnen, maar ik zie echt te vaak dat ze de plank misslaan. Misschien ben ik een nerd en te kritisch, maar ik erger me aan dat soort dingen. Ik geef hier twee voorbeelden, maar zo zijn er dus meer.

 

  1. 2fa aanzetten op de website. Ik wil dat als ICTer zeker doen, maar dan kan het weer niet met een Authenticator en alleen met een 06 nummer (waarvan we trouwens weten dat dat niet 100% veilig is). Het probleem is dat het nummer van mijn vrouw in ons account zit en niet dat van mij. Als ik dan moet inloggen zal je zien dat ze niet in de buurt is. Dus zet ik het niet aan en vraagt de site me elke keer om het aan te zetten. Heel frustrerend!
  2. Bij elke mail die ik krijg zie ik de melding “jouw mail ondersteunt geen html” in het pushbericht. Ik snap precies waar daar mis gaat: kpn: zorg dat je niet slim probeert te zijn en maak een text-only versie van alle html mails, zoals het hoort. De iphone haalt voor de push notification namelijk tekst uit dat deel van de mail. Daardoor lijkt het elke keer of er iets mis gaat.

Ik krijg door deze dingetjes toch een beeld van KPN dat ze wel hun best doen, maar dingen overgecompliceerd maken of gewoon nèt niet goed genoeg.

 

ik zou graag een plek hebben waar ik dit soort kleine en grote frustraties kwijt kan. Op dit forum zal waarschijnlijk niet de goede plek zijn.

ik zou graag een plek hebben waar ik dit soort kleine en grote frustraties kwijt kan. Op dit forum zal waarschijnlijk niet de goede plek zijn.

Je kan het hier kwijt, voor 2fa ben ik het zeker met je eens!
https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier


Reageer