Skip to main content

Goeie avond, Ik heb mb's gedeeld en kaartjes voor het Rijksmuseum en een jbl speaker gewonnen. Nou heb ik de promotie code wel gekregen en in gevuld, maar ik krijg geen track en tracé code en het is al een week geleden besteld. De kaartjes hebben wel wel ontvangen maar nog geen box.

Groetjes, 

Valerie

Admin: nieuw topic aangemaakt voor vraag

Hey @Valerie0309, welkom op het KPN forum. Gefeliciteerd, dat zijn nog eens leuke prijzen 🙂 Ik zal eens navraag doen wanneer je de JBL GO speaker kunt verwachten. Zou je wel in je forumprofiel de gegevens willen aanvullen?  Postcode + huisnummer, naam contractant en mobiel nummer. Dan kan ik aan de slag : Ik hoor graag van je :)


Hee Nadia! 

Super bedankt, alles is ingevuld:) ik ben benieuwd

Fijne avond 


Yes, dank voor het aanvullen van je gegevens, @Valerie0309. Ik heb een collega gevraagd dit voor je na te kijken. Je hoort spoedig van mij! :sunglasses:  


Hey @Valerie0309, mijn collega heeft je opnieuw een mail gestuurd met daarin de promotiecode die  je op onze site kunt verzilveren voor de JBL Speaker. Wil je jouw mail én SPAM-box controleren? :)


Hee @Nadia , ik heb de mail ontvangen met de zelfde kortingscode en als ik die invul zegt ie dat het niet goed is.( de code).


Hoi, @Valerie0309. Dat is vreemd, zou je eens een printscreen van de melding willen maken. Dan geef ik het door! Misschien ergens een foutje in het systeem die we moeten oplossen. Zie graag je bericht tegemoet! 


Hee @Nadia 

Hier de screenshot , hoop dat het snel opgelost kan worden.

 

Admin: afbeelding bewerkt


Yes, dank voor het delen @Valerie0309. We gaan het zeker oplossen. Vraagje, je hebt rekening gehouden met cijfers, letters en hoofdlettergevoeligheid van de code? Heb je de code gekopieerd, controleer dan of er aan het eind van de code geen spatie zit. Dan wordt de code niet geaccepteerd. Hoor graag van je :) 


@Nadia ik heb een nieuwe mail van jullie gekregen en het is gelukt! Heel erg bedankt


Yes, had voor de zekerheid alvast een verzoek gedaan bij een collega. Dank voor de terugkoppeling, @Valerie0309. Veel luisterplezier met de nieuwe speaker! :man_dancing_tone2::dancer_tone3:  


Reageer