Skip to main content

goedendag na meerdere telefoontjes vraag ik mij af hoe ik de twee gewonnen jbl to go 2 speakers via mb' delen kan bestellen.

Ik heb van jullie 2 codes ontvangen maar dat werkt niet als je op de codes klikt kom je op de site maar daar staan de speakers nergens dus de code werkt niet ik heb kpn gebeld die zei dat de pagina storing had duy kan mij iemand vertellen wat ik nu moet doen kpn sporttas en concertgebouwkaarten wel ontvangen en de speakers lukt niet

Goed dat je dit aankaart, @renebeer, welkom! Wil je eens een screenshot plaatsen van de pagina waar de JBL speakers dan niet staan? Vul verder ook je forumprofiel in, met daarbij dan ook graag de beide codes (deze mogen in het veld persoonlijke opmerking). Dan ga ik hier voor je achteraan.


Dit komt omdat de jbl go 2 is uitverkocht. Je code werkt ook voor de jbl go 3!

Zoek handmatig in dezelfde webshop naar de jbl go3 en gebruik de code. de go 3 heeft ook nog eens mooier geluid dan de go 2!

Succes!


Ha, da's een goede toevoeging, Stephane, dank!

@renebeer, heb je de opmerking van Stephane gezien? Is het gelukt om een JBL Go 3 te bestellen?


goedendag bij mij werkt dit niet 

paar keer gedaan mag je het morgen nog eens proberen schiet allemaal niet op  met jbl to go.


Ik ga nog maar eens een vraag stellen aan kpn hoe het nu zit met me twee speakers die gewonnen heb na meerdere keren bellen en doen met codes invullen bij jbl to go 3ben hier al een behoorlijke tijd mee bezig ook nog eens lopen bellen met een nummer via zakelijk en dan weer doorschakelen en lang aan de telefoon houden ff meer dan 10 euro extra boven me abonnement sorry hoor hee Kpn kom op hoelang moet ik nou bedelen voor iets waar ik recht op heb  jullie kunnen wel kerstkado's geven en dergelijke 5gb extra en dat soort zaken nou geef deze meteen aan een fonds wat het nodig heeft ik gebruik nog niet eens een derde van me eigen abonnement

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Jammer dat te horen, @renebeer! Wat gaat er op dit punt nog mis? Kan je JBL Go 3 ook niet vinden, of wil het bestellen daarvan niet met de code? Krijg je dan ook een foutmelding of iets dergelijks te zien? 

Wil je verder ookje forum profiel invullen? Graag je adres en abonnementsgegevens, en in het veld ‘persoonlijke opmerking’ de codes die je hebt ontvangen. Laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik dit laten nakijken.


Erik ik heb alles gedaan en ik ben hier ook echt al een tijd mee bezig verleden keer weer met een kluitje het riet in gestuurd weer mail gestuurd antwoord wat ik krijg hier moet je niet zijn pffffffff echt jammer


@renebeer Ik zie dat mijn collega hierover contact heeft gezocht met een andere afdeling. 

Hier wordt uitgezocht hoe dit zit en wat we voor je kunnen betekenen. Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier delen!