Nou, zeg het maar...Ben al jaren een behoorlijk klant van KPN, maar ben nu toch behoorlijk geïrriteerd, omdat ik toegangskaarten heb gekregen van een evenement, maar die even moest claimen en dat lukt dus niet.
Ik moest via seaters de kaarten claimen. Het koste 0 euro. Ik alles invullen en vervolgens moet ik op betalen drukken. Geen idee waarom, maar goed, er stond 0 euro bij, dus ik bevestig. Dan moet ik een bank kiezen en dan gaat het mis. Kies een andere optie geeft ie dan aan. Nou, ik heb 3 opties geprobeerd...niks..
Ik het telefoonnummer van Seaters zoeken. Nergens te vinden. Ik KPN bellen en die geeft als antwoord "dan moet u seaters even bellen". Ik zeg "dat is goed, mag ik het nummer?". Na enkele minuten komt de overigens zeer vriendelijke man erachter dat er alleen een e-mailadres is. Of ik die wilde mailen en als ze niet zouden reageren of ik dan vanmiddag terug wilde bellen.
Ik mail dus seaters en die antwoorden dat ze niet weten waarom het niet is gelukt, maar dat ze me hebben toegevoegd als winnaar en dat ik de kaarten vandaag of morgen zal ontvangen. Volgende dag in de ochtend nog niks. Ik een mailtje gezonden. Geen reactie. En weer even later de melding, dat de kaarten zijn vervallen, omdat ik ze niet geclaimd heb.
Natuurlijk kunnen de kaarten nog gezonden worden, maar dit is niet best. Maar goed, mijn vraag: bij wie dien ik een klacht in hierover? Want e-mailen naar KPN kan blijkbaar ook niet…
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board