Skip to main content

Ik heb kaarten voor een voetbalwedstrijd van 18 mrt. ik heb de tickets nog niet ontvangen in de mail.

Dit zou uiterlijk 1 dag voor de wedstrijd zijn? Waar kan ik naar toe bellen.

Ben al aan het mailen maar nergens actie. Ook niet bij Seaters en Zendesk

Hallo @R.Jorritsma ,

Je zult hiervoor echt bij Seaters moeten zijn.
Dit kan via  het online formulier of je kunt hen direct een e-mail sturen op helpdesk@seaters.com. 

Overigens sturen ze die tickets vaak pas in de laatste 24 uur voor een wedstrijd. Kan zomaar nog gebeuren in de loop van de ochtend.  

 


Heb idd. via het online formulier en via de mail helpdesk@. gevraagd om een reactie. Het event is vanavond om 20.00 uur. 

 


Hallo @R.Jorritsma ,

Je zult hiervoor echt bij Seaters moeten zijn.
Dit kan via  het online formulier of je kunt hen direct een e-mail sturen op helpdesk@seaters.com. 

Overigens sturen ze die tickets vaak pas in de laatste 24 uur voor een wedstrijd. Kan zomaar nog gebeuren in de loop van de ochtend.  

 

@R.Jorritsma 

Ik ga er vanuit dat je ze inmiddels ontvangen hebt. 
Veel plezier vanavond. 


Heb idd. via het online formulier en via de mail helpdesk@. gevraagd om een reactie. Het event is vanavond om 20.00 uur. 


Hi @R.Jorritsma! Ik ben benieuwd of jij de kaartjes nog op tijd ontvangen hebt?


Hallo,

Ik heb 2 kaarten voor de wedstrijd morgen van go ahead eagles

Ik heb tot op heden nog steeds geen kaarten ontvangen,kunnen jullie mij verder helpen???


Goedemiddag @Danny Klomp!

Aan het antwoord van Noordzee heb ik geen toevoegingen:
 

Je zult hiervoor echt bij Seaters moeten zijn.
Dit kan via  het online formulier of je kunt hen direct een e-mail sturen op helpdesk@seaters.com. 

Overigens sturen ze die tickets vaak pas in de laatste 24 uur voor een wedstrijd. Kan zomaar nog gebeuren in de loop van de ochtend.  


Had je ook met hen contact opgenomen en/of heb je de kaarten nog tijdig ontvangen?​​​​​​​