Skip to main content

Het is feest, vanaf vrijdag 4 december geeft KPN aan alle mobiele klanten een Kadootje weg: 5 GB gratis extra data. Dat komt goed uit wanneer je veel kerst en oudejaarsgroeten gaat versturen. Je ontvangt een sms zodra je gebruik maakt van je mobiele data

Sms: Kadootje van KPN

Je ontvangt van ons onderstaand sms'je wanneer je gratis 5 GB is overgemaakt: 
“Beste klant, we geven u graag een Kadootje van KPN. Daarom krijgt u deze maand 5 GB extra data. Wilt u meer kadootjes ontvangen? Ga dan naar kpn.com/kadootje. Fijne feestdagen! Groet, KPN”

Kado data in MijnKPN

Deze gratis bundel is terug te vinden in je persoonlijke MijnKPN-account onder: Mobiel > Bekijk meer opties > Alle bundels bekijken 

 

Nog meer Kadoos!

Heb je zin in nog meer Kadoos? Goed, want dit is nog niet alles. Tel met KPN het jaar af en meld je dan snel aan voor de KPN Kado Kalender

 

FAQ

Welke databundel verbruik ik eerst?

De gratis Kadobundel van 5GB wordt als eerste opgemaakt. Pas daarna worden er weer MB's afgeschreven uit jouw eigen bundel.  

Tot wanneer is de gratis 5GB geldig 

Je kunt in heel december gebruik maken van de extra 5GB data. Dat is lekker lang Kerstvideos streamen op je mobiel :santa:

Ik heb geen sms’je ontvangen?

Geen nieuwsbrief en/of sms ontvangen?
Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag door ons op de hoogte worden gehouden? Pas dan je gegevens aan in je MijnKPN

 

Unlimited data van KPN
Je ontvangt de sms ook niet wanneer je al een Unlimited Data abonnement hebt. Een ander Kadootje ontvangen? Meld je dan snel aan voor KPN Kado Kalender

Kan ik de 5GB Kado data delen?

Elke KPN mobiel abonnement (m.u.v. Unlimited data) ontvangt 5GB data Kado. De gratis extra data is persoonsgebonden, deze is niet overdraagbaar. Je kunt de MB's daarom niet delen met je Compleet of Hussel huishouden. 

 

als je in de app kijkt bij "meer opties” en dan bij “alle bundels bekijken” zie je bij bundels in de wachtrij staan dat er een bundel is ingegaan maar pas actief wordt als je reguliere bundel op is. deze bundel is bijna 5gb groot. ik denk dat dit de extra 5gb is.

Hallo @peterpam Da's een goeie, mijn vrouw had er gisteren 5GB bij en ik zie bij mij er nu ok 5GB in de wachtrij staan.:relaxed:


als je in de app kijkt bij "meer opties” en dan bij “alle bundels bekijken” zie je bij bundels in de wachtrij staan dat er een bundel is ingegaan maar pas actief wordt als je reguliere bundel op is. deze bundel is bijna 5gb groot. ik denk dat dit de extra 5gb is.

Hallo @peterpam Da's een goeie, mijn vrouw had er gisteren 5GB bij en ik zie bij mij er nu ok 5GB in de wachtrij staan.:relaxed:

Ah, ik zie het nu bij mijzelf en mijn gezinsleden ook staan. Wat fijn dat dit gecommuniceerd is door KPN. Oh nee, dat zijn ze vergeten. Nou ja, kan gebeuren :smirk:


Bij mij ook. 4526 MB zal wel 5 GB zijn?


Bij mij ook. 4526 MB zal wel 5 GB zijn?

Dat is denk ik gewoon je normale bundel waar je al krap 500 van opgefakkeld hebt.


Bij mij ook. 4526 MB zal wel 5 GB zijn?

Dat is denk ik gewoon je normale bundel waar je al krap 500 van opgefakkeld hebt.

Nee, ik heb een 2 GB bundel. Dit is een extra bundel die ik van KPN gekregen heb, die pas in gaat na het gebruik van mijn huidige bundel.

Maar ik begrijp nu dat er al 500 is verdwenen? Niet zo fraai van KPN. Zeggen dat je 5 GB krijgt, maar in werkelijk is het minder. Maar ja, een gegeven paerd etc. etc.


Inmiddels is duidelijk dat eerst de extra bundel van 5GB wordt opgemaakt en daarna weer jouw eigen bundel. Normaal werkt dat niet zo, maar nu wel. (Elders bevestigd door moderator Maja)


WIj hebben 4 telefoonabonnementen, waarvan slechts  1 unlimited data heeft. Alleen mijn zoon heeft de sms ontvangen dat hij 5mb kado krijgt, de andere 2 nummers met beperkte data niet. Hoe kan dit?

 


Zijn alle sms-jes al verstuurd? Ik heb hier nog niets ontvangen over de 5gb…..


Ik kreeg gisteren een SMS van ‘KPN’ met melding van een kado plus een link. Mijn eerste reactie: phishing... Was dat onterecht?


Ik kreeg een sms met een aankondiging van een kerstkado van 5GB data extra. Naar dit kerstkado was mijn opgebouwde bundel van 12GB weg en had ik nog maar 5GB over. Ik wil graag mijn 12GB terug.

 


Die 12 GB komt weer tevoorschijn als die 5 GB op is.


Hoi @Dennis Schreve, dat is geen storing: de gratis extra data kun je niet delen met je huishouden. Elk KPN abonnement krijgt dit Kado. Dus als het goed is heb jij ook een 5GB Kadootje ontvangen :)  

WIj hebben 4 telefoonabonnementen, waarvan slechts  1 unlimited data heeft. Alleen mijn zoon heeft de sms ontvangen dat hij 5mb kado krijgt, de andere 2 nummers met beperkte data niet. Hoe kan dit?

Zijn alle sms-jes al verstuurd? Ik heb hier nog niets ontvangen over de 5gb…..

Hey @BettieB en @Anneke-Anna. Je ontvangt alleen een sms als je ons toestemming hebt gegeven om je te mogen benaderen. Wil je graag door ons op de hoogte worden gehouden? Pas dan je gegevens aan in je MijnKPN

Willen jullie eens in je MijnKPN controleren onder: Mobiel Bekijk meer opties > Alle bundels bekijken of de 5GB Kado al is bijgeschreven? 

Ik kreeg gisteren een SMS van ‘KPN’ met melding van een kado plus een link. Mijn eerste reactie: phishing... Was dat onterecht?

Alertheid is goed. Internetcriminelen worden steeds gewiekster, dus ik kan me goed voorstellen dat je terughoudend bent. Als je het bericht: “Beste klant, we geven u graag een Kadootje van KPN. Daarom krijgt u deze maand 5 GB extra data. Wilt u meer kadootjes ontvangen? Ga dan naar kpn.com/kadootje. Fijne feestdagen! Groet, KPN” hebt ontvangen, is dat in orde. Je krijgt dan gratis extra data van ons :) 

 

 

Ik kreeg een sms met een aankondiging van een kerstkado van 5GB data extra. Naar dit kerstkado was mijn opgebouwde bundel van 12GB weg en had ik nog maar 5GB over. Ik wil graag mijn 12GB terug.

Hallo @dennykluts, wat Nick schrijft klopt.

De gratis Kadobundel van 5GB wordt als eerste opgemaakt. Pas daarna worden er weer MB's afgeschreven uit jouw eigen bundel. 

Fijne feestdagen! :)


Kreeg een aantal dagen geleden een SMS met een kadootje “Beste klant, we geven u graag een kadootje van KPN. Daarom krijgt u deze maand 5 GB extra data. Wilt u meer kadootjes ontvangen? Ga dan naar kpn.com/kadootje.”

 

Ik had 12 GB staan en nu na het kadootje 5 GB, dus er is 7 GB weg, deze kadootjes krijg je liever niet……..

KPN ?????


Hoi @A de Zeeuw het antwoord staat hierboven al.

Die 12 GB komt weer tevoorschijn als die 5 GB op is.


Die 12 GB komt vanzelf weer terug als de 5 GB op is. Niets aan de hand dus.


@Nadia wij hebben bij mijnkpn gekeken, maar hebben we niets bij. Wel kreeg ik net 5 min geleden een sms over de 5gb, maar er staat echt niets bij.


Hoe is het mogelijk dat je 5 gb als kado krijgt van kpn en je hebt nog meer dan 10 gb over dat ja dan ineens maar 5 gb nog over hebt nog oude rechten telfort abonnement ik noem dat diefstal

 

Admin: Samengevoegd met het centrale topic


Hallo @Johnlops , er kan maar 1 bundel tegelijk actief zijn en dit extraatje krijgt voorrang. Als dat op is gaat jouw 10GB weer verder. Dat is hierboven al eerder gevraagd en beantwoord.


Had een tegoed van 12 gig en krijg een “kado” van 5 extra. Heb mijn “kado” wel gekregen maar ben mijn 12 kwijt…..? Vreemd kado.

 


Die 12 GB is even opzij gezet en u maakt nu eerst die 5 GB op. Daarna komt die 12 GB weer terug tevoorschijn. 


Ik heb sms  gekregen dat ik 5 GB zou krijgen maar er is tot op heden niets bij geschreven. Wanneer kan ik dat verwachten?


Ik heb een sms van kpn ontvangen dat ik deze maand (december 2020) 5 gb data extra krijg als cadeau.

 

wanneer wordt dit zichtbaar in mijn huidige verbruik?


Goedemorgen @CarlaKD, De bundel zou zichtbaar moeten zijn via MijnKPN onder “Bekijk meer opties” en dan “Alle bundels bekijken”.


Goedemorgen @CarlaKD, De bundel zou zichtbaar moeten zijn via MijnKPN onder “Bekijk meer opties” en dan “Alle bundels bekijken”.

Blijf het raar vinden dat ze dit zo goed weten te verstoppen, ik heb een bundel van 30 GB, als er dan gewoon 35 GB stond dan wisten klanten het meteen. Nu is het ergens achter geplaatst, niet echt handig @Jeroen_dB. 😉


@MaartenHoogendo, De bundel zou zichtbaar moeten zijn via MijnKPN onder “Bekijk meer opties” en dan “Alle bundels bekijken”.