Skip to main content

Het is feest, vanaf vrijdag 4 december geeft KPN aan alle mobiele klanten een Kadootje weg: 5 GB gratis extra data. Dat komt goed uit wanneer je veel kerst en oudejaarsgroeten gaat versturen. Je ontvangt een sms zodra je gebruik maakt van je mobiele data

Sms: Kadootje van KPN

Je ontvangt van ons onderstaand sms'je wanneer je gratis 5 GB is overgemaakt: 
“Beste klant, we geven u graag een Kadootje van KPN. Daarom krijgt u deze maand 5 GB extra data. Wilt u meer kadootjes ontvangen? Ga dan naar kpn.com/kadootje. Fijne feestdagen! Groet, KPN”

Kado data in MijnKPN

Deze gratis bundel is terug te vinden in je persoonlijke MijnKPN-account onder: Mobiel > Bekijk meer opties > Alle bundels bekijken 

 

Nog meer Kadoos!

Heb je zin in nog meer Kadoos? Goed, want dit is nog niet alles. Tel met KPN het jaar af en meld je dan snel aan voor de KPN Kado Kalender

 

FAQ

Welke databundel verbruik ik eerst?

De gratis Kadobundel van 5GB wordt als eerste opgemaakt. Pas daarna worden er weer MB's afgeschreven uit jouw eigen bundel.  

Tot wanneer is de gratis 5GB geldig 

Je kunt in heel december gebruik maken van de extra 5GB data. Dat is lekker lang Kerstvideos streamen op je mobiel :santa:

Ik heb geen sms’je ontvangen?

Geen nieuwsbrief en/of sms ontvangen?
Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag door ons op de hoogte worden gehouden? Pas dan je gegevens aan in je MijnKPN

 

Unlimited data van KPN
Je ontvangt de sms ook niet wanneer je al een Unlimited Data abonnement hebt. Een ander Kadootje ontvangen? Meld je dan snel aan voor KPN Kado Kalender

Kan ik de 5GB Kado data delen?

Elke KPN mobiel abonnement (m.u.v. Unlimited data) ontvangt 5GB data Kado. De gratis extra data is persoonsgebonden, deze is niet overdraagbaar. Je kunt de MB's daarom niet delen met je Compleet of Hussel huishouden. 

 

Erg leuk, bedankt!

🎄🎄 Fijne feestdagen allemaal 🎄 🎄 


Erg leuk, bedankt!

🎄🎄 Fijne feestdagen allemaal 🎄🎄 

Van hetzelfde! 👍🏼🎄


Ik kreeg ook 5 GB kado, maar als ik inlog in de app zie ik gelijk al dat van de 5gb 3570 mb is verbruikt op de eerste dag dat mijn nieuwe tegoed ingaat. Daar klopt niets van. Nu moet ik een maand doen met maar 1,4gb. Waar is mijn tegoed gebleven?


Jouw eigen bundel is even opzij gezet en je maakt nu eerst die 5 GB op. Daarna komt jouw tegoed weer terug tevoorschijn. 


Op zich is dat duidelijk maar hoe kan het dat ik van de 5gb in een dag 3,5 GB heb verbruikt. Dat klopt toch niet. Normaal gebruik ik zo'n 300 mb per dag en geen 3,5gb

 


Daar zal een KPN medewerker iets over moeten zeggen. Ik ben gewoon forumlid en klant.


Daar zal een KPN medewerker iets over moeten zeggen. Ik ben gewoon forumlid en klant.

@RBxx het is 9 december (inmiddels 10 december) de bundel gaat in van 1 december t/m 31 december. Dus het kan zijn dat er dan dagen niet mee wordt gerekend als de bundel op 5 december of later ingaat. 


Beste, 

 

ik heb nog steeds mijn 5GB gratis er nog niet bij gekregen er staat overal bij dat die allang moet bijgeschreven zijn maar staat er nog niet bij ik heb voor de zekerheid nog mijn abonnement gecontroleerd met hoeveel gigabyte ik heb maar die 5gb staat nog steeds niet bijgeschreven.. 😟 

 

mvg, 

Precilla

Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic over dit onderwerp


Het word ook niet bijgeschreven. Je huidige bundel word aan de kant gezet en de 5 GB komt er voor in de plaats.


wannneer worden de kerst MB,s bijgeschreven? hebben alle drie een email gehad. 


wannneer worden de kerst MB,s bijgeschreven? hebben alle drie een email gehad. 

Hi, heb je al even in MijnKPN gekeken? Deze gratis bundel is terug te vinden in je persoonlijke MijnKPN-account onder: Mobiel Bekijk meer opties > Alle bundels bekijken.


Ik  heb de de sms voor gratis 5 gb ontvangen op 6 december. Toch wordt gewoon weer mijn gebruikelijke bundel van 2 gb gebruikt. Niks van die gratis 5gb te zien.

 

Hoe kom ik terecht bij  MijnKPN-account onder: Mobiel Bekijk meer opties > Alle bundels bekijken.

Die opties zie ik nergens, alleen Overzicht/Producten/Service.

Via producten kan ik naar prepaid(vaag want mijn prepaid was omgezet in hussel) en bij elke optie daar krijg ik een error.

Via overzicht kan ik een prepaid app downloaden wat ik niet wil, want ik wil het gewoon overzichtelijk op een groot scherm.


@MasR jouw mobiele abonnement is nog niet gekoppeld aan je KPN ID. Zou je die via MijnKPN eens kunnen koppelen? Als ie daar nog staat kan dat nog van de prepaid zijn. Dan kun je hem het beste ontkoppelen en opnieuw koppelen!


Hoe moet ik dat doen??? Ik zie nergens ontkoppel/koppel opties!

Ok, ik heb thuis-internet was gekoppeld met mobiel abbonement (anders had ik geen korting toen ik van prepaid naar hussel ging) en is opnieuw gekoppeld.

Via produkten/uwprodukten staat mijn mobiel nummer en het zegt prepaid.Klik ik daarop krijg ik mogelijkheden voor prepaid. Iedere optie waar ik op klik geeft een error. Logisch ik heb geen prepaid meer.


Hallo @MasR 

Ga binnen MijnKPN naar het scherm Producten. Blijf op dat scherm en klik niet op Prepaid.

Op dat scherm via (1) eerst Prepaid ontkoppelen en daarna via (2)  je Mobiel koppelen.

 


Ik klik op ontkoppel,  volgend scherm, heel onduidelijk hoe te ontkoppelen/koppelen.

Ik denk ik ontkoppel mijn mobiel, blijkt koppelen te zijn. Moet wel wat invullen want ik kan het niet annuleren, verdere stappen doorlopen.

Heb nu bij Overzicht: 74/2000 verbruikt, nog 21 dagen geldig.

Bundels in wachtrij: 4913 mb nog 24 dgn geldig.

 

Dus nu wordt mijn bundel en de gratis bundel gegelijkertijd gebruikt?!

 


en dan krijg ik deze mail:

Uw product voor KPN Mobiel is succesvol toegevoegd aan uw KPN ID. Vanaf nu kunt u uw KPN ID gebruiken voor KPN Mobiel. Ook sturen we uw facturen en overige correspondentie over uw KPN Mobiel product naar het e-mailadres van uw KPN ID.

 

Mijn kpn-id gebruikte ik al voor mobiel en facturen etc van mobiel kreeg ik ookal naar mijn email.


Nee @MasR , je eigen bundel staat tijdelijk op pauze. Eerst wordt het kadootje opgebruikt en daarna ga je weer verder met je eigen bundel.


Het zou klanten een hoop grijze haren schelenen en echt blij maken met deze kadootjes als kpn er een uitleg bij gedaan had (of degelijk ict personeel inhuurd).


Ik zie verschillende berichten over mensen die een sms van kpn hebben gehad, dat je deze maand 5gb extra kado krijgt, maar dat de 5gb nog steeds niet is bijgeschreven. Ik heb dat smsje ook gehad, en je raad het wel. ook bij mijn is hij niet bijgeschreven. Zo kan ik ook wel een kado weggeven. Tegen de tijd dat die 5gb eindelijk word bijgeschreven is de maand al voor bij. Slechte zaak KPN.

 

Admin: bericht verplaatst naar topic van dit jaar


Ik zie verschillende berichten over mensen die een sms van kpn hebben gehad, dat je deze maand 5gb extra kado krijgt, maar dat de 5gb nog steeds niet is bijgeschreven. Ik heb dat smsje ook gehad, en je raad het wel. ook bij mijn is hij niet bijgeschreven. Zo kan ik ook wel een kado weggeven. Tegen de tijd dat die 5gb eindelijk word bijgeschreven is de maand al voor bij. Slechte zaak KPN.

 

 

Hij is wel bijgeschreven maar staat op een andere plek in de app dan je normale saldo. Als je de app hebt geopend tik je bij het betreffende nummer op "meer opties" en in het scherm daarna op " alle bundels bekijken". 

Daar vind je de extra 5GB.

Nog een verschil met andere jaren (ondanks de tekst erboven in het blauw!!): Deze bundel wordt eerst opgemaakt waardoor je normale bundel tijdelijk stil staat tot die extra bundel weer op is.


Goedemorgen @CarlaKD, De bundel zou zichtbaar moeten zijn via MijnKPN onder “Bekijk meer opties” en dan “Alle bundels bekijken”.

Blijf het raar vinden dat ze dit zo goed weten te verstoppen, ik heb een bundel van 30 GB, als er dan gewoon 35 GB stond dan wisten klanten het meteen. Nu is het ergens achter geplaatst, niet echt handig @Jeroen_dB. 😉


Geen sms of mail gehad. ipv 5000 staat er nu 10000 rechts bovenin in het scherm.

“alle bundels bekijken” zit niet eens in de app


@arie61 Miischien heb je de app nog niet geüpdatet? De nieuwe stijl app is echt anders dan de oude. Zie hieronder mijn screenshot:

 


Die app heb ik, maar “alle bundels bekijken” staat er bij mij niet bij.

Volgens de PlayStore app versie 5.0.0 laatste update 9 december.

Android 10

Voor mij niet zo belangrijk want mijn 5GB maak ik bij lange na niet op, tis alleen vreemd dat de app niet alles laat zien.


Goedemiddag, 

 

4dec heb ik een SMS gekregen dat ik deze maand 5gb heb gekregen maar ik zie het niet terug in de kpn app..…

Met vriendelijke groet, 

Jolanda