Skip to main content

Het is feest, vanaf vrijdag 4 december geeft KPN aan alle mobiele klanten een Kadootje weg: 5 GB gratis extra data. Dat komt goed uit wanneer je veel kerst en oudejaarsgroeten gaat versturen. Je ontvangt een sms zodra je gebruik maakt van je mobiele data

Sms: Kadootje van KPN

Je ontvangt van ons onderstaand sms'je wanneer je gratis 5 GB is overgemaakt: 
“Beste klant, we geven u graag een Kadootje van KPN. Daarom krijgt u deze maand 5 GB extra data. Wilt u meer kadootjes ontvangen? Ga dan naar kpn.com/kadootje. Fijne feestdagen! Groet, KPN”

Kado data in MijnKPN

Deze gratis bundel is terug te vinden in je persoonlijke MijnKPN-account onder: Mobiel > Bekijk meer opties > Alle bundels bekijken 

 

Nog meer Kadoos!

Heb je zin in nog meer Kadoos? Goed, want dit is nog niet alles. Tel met KPN het jaar af en meld je dan snel aan voor de KPN Kado Kalender

 

FAQ

Welke databundel verbruik ik eerst?

De gratis Kadobundel van 5GB wordt als eerste opgemaakt. Pas daarna worden er weer MB's afgeschreven uit jouw eigen bundel.  

Tot wanneer is de gratis 5GB geldig 

Je kunt in heel december gebruik maken van de extra 5GB data. Dat is lekker lang Kerstvideos streamen op je mobiel :santa:

Ik heb geen sms’je ontvangen?

Geen nieuwsbrief en/of sms ontvangen?
Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag door ons op de hoogte worden gehouden? Pas dan je gegevens aan in je MijnKPN

 

Unlimited data van KPN
Je ontvangt de sms ook niet wanneer je al een Unlimited Data abonnement hebt. Een ander Kadootje ontvangen? Meld je dan snel aan voor KPN Kado Kalender

Kan ik de 5GB Kado data delen?

Elke KPN mobiel abonnement (m.u.v. Unlimited data) ontvangt 5GB data Kado. De gratis extra data is persoonsgebonden, deze is niet overdraagbaar. Je kunt de MB's daarom niet delen met je Compleet of Hussel huishouden. 

 

Hi Stella! That's excactly the case :)  when the 5000 is finished or expired you'll see your regular 12000 bundle again!


Hoi. 

Mijn zoon en de rest van onze ab houders zouden extra mb krijgen deze maand, dec cadeau maar  deze hebben we nog niet ontvangen.. 

5000 extra 

Hoor t graag 

Gr Judith v schaik 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hi there 

As I checked today I saw that my data is just 5000, but normally I have 12000.

Is this 5000 only for this season,  and later I will have my 12000 back? 

 

Thanks and happy holidays 

 

Admin: moved to central topic

Hello @Stella mirzaian , this 5.000MB is a december-gift from KPN.

When you have used the 5.000MB you get back to your normal data.


@Judith15 Welkom op het forum. 

Ik controleer graag voor je hoe dit in jou huishouden zit. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan pak ik je gegevens er bij! 


Hoe krijg ik die extra gb’s?

Ik zie ze niet in mijn overzicht.


Hoe krijg ik die extra gb’s?

Ik zie ze niet in mijn overzicht.

Hallo @Titaantje , die heb je begin december automatisch gekregen en daar ook een SMS over gehad.

Die bundel maak je eerst op en dan zie je je normale bundel weer.

Kijk in MijnKPN bij producten, mobiel en bundels.

 


Heb idd, bericht gekregen van het kadootje van KPN. Heb de hele maand tot gisteravond het kunnen doen met de 3GB die ik normaal heb. Dacht dus met de 5 extra GB er wel uit te komen. Dus niet. Is ook al op. Terwijl mijn surfgedrag echt niet anders was.  Kreeg gisteravond wel waarschuwing dat ik op 75% zat. dacht dat het nog die 3 GB was.  Vanochtend bleek op mijn kpn dat ik de 5 GB opgebruikt had.  Dat maak je mij niet wijs !  Al eerder deze maand bleef mijn verbruik dagenlang op 161 MB staan. Ook al zo raar.

 

Enfin, na 25 jaar KPN nu toch maar overgestapt naar goedkopere concurrent. 


Hoi @Ruiter2 : heel vreemd dat het zomaar op was. Ik wil het best voor je onderzoeken maar ik begrijp dat je al gaat overstappen? Dat is jammer om te lezen.


Kreeg gisteravond wel waarschuwing dat ik op 75% zat. dacht dat het nog die 3 GB was.  Vanochtend bleek op mijn kpn dat ik de 5 GB opgebruikt had.  Dat maak je mij niet wijs ! 

Daarvoor hoef je niet (alleen) KPN op hun woord te geloven, ook jouw telefoon houdt het gegevensgebruik bij. Ik zou zelf dit eerst controleren en vergelijken, zonder een overhaaste beslissing te nemen. Maar daarvoor is het bij jou al te laat lees ik.


Hallo.we hebben beiden een kpn abonnementen en  heb een mailtje  gehad dat mijn vrouw en ik ieder 5 gig zouden krijgen. Maar nooit iets ontvangen … erg jammer 

hoe kan dit ?

Gr André Eijkhout 

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic


Heb je in mijnkpn gekeken?


Hoi. Ja heb gekeken maar er is niets toegevoegd. 


Hi @Andre007, ik heb je vraag verplaatst naar dit topic over de gratis 5Gb actie van dit jaar :slight_smile: In het startbericht van dit topic, kan je zien waar je de bundel dit jaar kunt vinden!

 


Goedemorgen @Titaantje,  ik heb je bericht verplaatst naar dit topic over de gratis 5GB Kado van dit jaar. In het startbericht staat beschreven hoe je de extra bundel in je MijnKPN kunt vinden! 


Ik zie nergens de 5 gb extra die we zouden krijgen. Mijn internet bundel is op en nergens zie ik nu dat die 5 gb erbij geschreven staan. Hoe zit nu

 

Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic


Goedemorgen @Nina1982, welkom! Je hebt deze bundel al gehad.  Ik heb je bericht verplaatst naar het verzameltopic hierover. In het startbericht lees je hoe het dit jaar ging :)


Goedemorgen @Nina1982, welkom! Je hebt deze bundel al gehad.  Ik heb je bericht verplaatst naar het verzameltopic hierover. In het startbericht lees je hoe het dit jaar ging :)

Dan zou ik dus 10000 moeten hebben gehad deze maand. Zie alleen mijn eigen 5 mb


Zou je jouw profiel willen invullen @Nina1982, dan kijk ik even voor je in onze systemen.


Ja is goed hoe doe ik dat Jeroen ik heb mijnkpn


Het profiel is hier op het forum @Nina1982, als je op het woord profiel klikt kom je daar en kan je het invullen.


Goedemorgen @Nina1982, welkom! Je hebt deze bundel al gehad.  Ik heb je bericht verplaatst naar het verzameltopic hierover. In het startbericht lees je hoe het dit jaar ging :)

Dan zou ik dus 10000 moeten hebben gehad deze maand. Zie alleen mijn eigen 5 mb

Nee. Want het word niet bij elkaar opgeteld. Die 5 GB was een aparte bundel.


leuk zo'n extraatje, maar als je het smsje pas vanmiddag om 14:10u krijgt, moet je wel flink gaan stampen om de 5GB ook echt te gaan verbruiken…. En dat je dan nog eens in die nieuwe flashy app moet gaan zoeken om de verstopte data te vinden….. Nee, dat verdient geen schoonheidsprijs…

Admin: samengevoegd


Nou ja ... het moet niet op hoor 😜

U heeft eerder deze maand nog geen mobiele data gebruikt? Of misschien het u een Telfort abonnement? 


Via deze weg wil ik KPN hartelijk dank voor de extra 5 GB die ik deze maand zou ontvangen maar nooit heb gekregen!

Verder wens ik , ondanks alles , iedereen een heel goed , gezond en goedgezond 2021 toe!

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Beste,

ik heb op 27 december de gratis mb’s ontvangen…. deze zijn maand geldig.

Mr toch slechts 4 dagen…. 

waarom zijn deze zo laat aangeboden?

Dank voor reactie

 

Hanneke *********


Admin: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy