Skip to main content

We zijn blij met al onze klanten. Daarom krijg je van ons iets extra’s. Het hele jaar door! In december staat er weer een Kadootje voor jou klaar. Warm je chocolademelk op, laat die popcorn knetteren en plof op je bank.


Filmvoucher bij Pathé Thuis voor jou

Update 20-12-2021: De vouchers vielen in de smaak! Helaas ben je net te laat om er ook een te krijgen. Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Dan ben je er bij het volgende kadootje op tijd bij!

Deze decembermaand kan je als KPN klant een filmvoucher aanvragen. Dus ook voor klanten met een internetabonnement en klanten met een mobiel abonnement. Je kunt deze filmvoucher inleveren voor een film naar jouw keuze. Klanten met TV krijgen een filmvoucher om te verzilveren via het tv-menu en klanten zonder TV krijgen een voucher om te verzilveren via de website www.pathe-thuis.nl. Je kunt kiezen uit meer dan 4000 titels, waaronder films uit 2021 zoals Fast & Furious 9 en Luizenmoeder - De Film.

Let op: op = op.

Hoe krijg ik dit kadootje?

Via de MijnKPN app:

  1. Ga naar het tabblad ‘Aanbod’.
  2. Klik op de ‘Kadootje van KPN’ banner.
  3. Vul jouw e-mailadres in.
  4. Je ontvangt nu een e-mail met de vouchercode en instructies.

Via KPN.com:

  • Ga naar www.kpn.com/kadootje.
  • Log in op de KPN.com pagina met jouw KPN ID.
  • Vul jouw e-mail adres in.
  • Je ontvangt nu een e-mail met de vouchercode en instructies.

 

Actievoorwaarden filmvoucher

Je kunt één filmvoucher opvragen en verzilveren, of je nou een of meer diensten afneemt. De persoonlijke voucher is in te leveren tot en met 9 januari 2022. Hij geldt voor één film naar keuze uit het reguliere huuraanbod. Je huurt de film voor 48 uur, hierna is de film niet meer te bekijken.


Filmvoucher verzilveren via je tv-menu (voor klanten met TV)

  1. Zet je TV aan en open met je afstandsbediening het tv-menu.
  2. Ga naar ‘Films’ en kies ‘Films huren’.
  3. Kies je film uit en klik op ‘Huren met voucher’.
  4. Voer je vouchercode in en bevestig.
  5. Geniet van je film!

 

Extra kadootje voor TV-klanten: 10 gratis films

Deze fijne films zijn de hele maand december gratis te bekijken, ook als je geen Pluspakket hebt. Je vindt de films in het menu van je tv. Ga naar Films, selecteer Pluspakket en kies Kadootje.

  • 12 Years a Slave
  • Alles is familie
  • Animals United
  • Infiltrant
  • Inside Llewyn Davis
  • Tad, The Lost Explorer
  • Transcendence
  • Two Face of January
  • Vele Hemels Boven de Zevende
  • Het Verlangen

 

Kadootje voor de mobiele gebruikers

Het is feest, daarom geeft KPN aan alle mobiele klanten zonder Unlimited Data een Kadootje weg: 5 GB gratis extra data. Dat komt goed uit wanneer je veel kerst en oudejaarsgroeten gaat versturen.

Je gebruikt de MB's uit je gratis Kadobundel van 5GB zodra de MB's uit je andere bundels op zijn. De kadobundel is geldig van 1 tot en met 31 december, of je contractperiode nou start op 1 december of pas later in de maand. Dat is lekker lang Kerstvideos streamen op je mobiel.
 

Nieuwsbrief 

Alles over Kadootjes van kpnen nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

 

Heb je vragen over de kadootjes? Stel ze gerust hieronder in een reactie. :santa_tone4:

Als de codes op zijn heeft kpn ook geen codes van 9 meer natuurlijk. @John_d 

Nee maar als ze een code deactiveren komt er ook weer een code vrij :grinning:


Ach, ze zijn maar tot € 3,99. En waarom sluit je niet even de decoder aan? 

Het is DOMotica wat mij betreft overigens. 

Je gaat op een mooie tv toch niet de app gebruiken terwijl HD via de decoder mooier is. En zeker via glasvezel met de HDglas zenders op de decoder.


Ach, ze zijn maar tot € 3,99. En waarom sluit je niet even de decoder aan? 

Het is DOMotica wat mij betreft overigens. 

Je gaat op een mooie tv toch niet de app gebruiken terwijl HD via de decoder mooier is. En zeker via glasvezel met de HDglas zenders op de decoder.

Waarom is het volgens jou DOMotica?

Decoder  aansluiten is een optie, moet hem dan wel ff opzoeken. Jammergenoeg heb ik hier geen glasvezel. En binnenkort gaat de straat open voor gas, water en electra maar ze doen niks aan de kabel.

 


Waarom is het volgens jou DOMotica?

Alleen maar gedoe. Gekloot met apps voor je verlichting, verwarming, gordijnen e.d. Terwijl schakelaars en een (gewone) thermostaat het altijd doen. En bedienen als je niet thuis bent… wat is het nut? En gordijnen gewoon dicht en open trekken.

Wat te doen als je internet/wifi uitvalt. Dan kan je toch niks meer.

Maar vertel me eens wat het gebruik van de kpn decoder te kort komt als je DOMotica gebruikt?? Dat begrijp ik al helemaal niet. De app in de smart-tv zal toch bediend moeten worden met de afstandsbediening van de tv???? En de decoder gewoon met z'n eigen ab. Lekker, met ECHTE knoppen :relaxed: .

Zelfs met VDSL heb je een mooier HD beeld. Want de app (in de televisie) is maar 5 Mb/s. En via de decoder is het 7,2 Mb/s. Op mijn 43 inch zie ik echt een behoorlijk verschil.

Verder kan ik via die app ook nog eens veel minder. Radio? Waar? Teletekst??? Duitse zenders? Opnamen van BBC First? Veel te beperkt die app. Leuk voor nood als je maar 1 decoder hebt die defect raakt.


Waarom is het volgens jou DOMotica?

Alleen maar gedoe. Gekloot met apps voor je verlichting, verwarming, gordijnen e.d. Terwijl schakelaars en een (gewone) thermostaat het altijd doen. En bedienen als je niet thuis bent… wat is het nut? En gordijnen gewoon dicht en open trekken.

Wat te doen als je internet/wifi uitvalt. Dan kan je toch niks meer.

Maar vertel me eens wat het gebruik van de kpn decoder te kort komt als je DOMotica gebruikt?? Dat begrijp ik al helemaal niet. De app in de smart-tv zal toch bediend moeten worden met de afstandsbediening van de tv???? En de decoder gewoon met z'n eigen ab. Lekker, met ECHTE knoppen :relaxed: .

Zelfs met VDSL heb je een mooier HD beeld. Want de app (in de televisie) is maar 5 Mb/s. En via de decoder is het 7,2 Mb/s. Op mijn 43 inch zie ik echt een behoorlijk verschil.

Verder kan ik via die app ook nog eens veel minder. Radio? Waar? Teletekst??? Duitse zenders? Opnamen van BBC First? Veel te beperkt die app. Leuk voor nood als je maar 1 decoder hebt die defect raakt.

Zoals jij het beschrijft is het zeker een heel gedoe. Zo gebruiken sommige mensen het inderdaad maar dan is het gewoon een dure afstandbediening.

Bij mij maakt alleen niet kritische functionaliteit gebruik van wifi. Bij voorkeur maak ik gebruik van protocollen als Z-Wave en Zigbee. En de kans dat wifi uitvalt is wel bijna 0%. En de afstandbediening van de TV die gebruiken we niet. Moderne TV’s zijn volledig te bedienen door Node-RED.  En als we TV kijken gaat ook automatisch de versterker aan, gaat de gordijnenen in de juiste stand op basis van de stand van de zon en de zonintensiteit, en zo veel meer. 

 

Het probleem met de KPN decoder is dat deze volledig gesloten is. Eventueel kun je iets met IR maar dan werkt aan/uit niet.

 

Teletekts gebruiken we niet en dat is ook d.m.v. Node-RED te integreren en voor radio zijn ook andere oplossingen.

 

Maar ik ben het met je eens dat indien je apps op je telefoon moet gebruiken om dingen te bedienen dat het dan weinig zinvol is.

 


Wil je je cadeautje ophalen… geen vouchers meer. 🤔


Excuses, @John_d, maar de codes zijn op. Dus we kunnen je niet een andere toesturen. Als de code die je nu hebt bestaat uit 8 tekens, dan is deze alleen te gebruiken via de tv ontvanger. Bestaat hij uit 9 tekens, dan kun je hem gebruiken in de Pathé Thuis app.  

Kan mijn code van 8 tekens niet omgewisseld worden voor een code van 9 tekens? En dan mijn code van 8 tekens deactiveren?

Goed bedacht, maar helaas kan dit niet, @John_d :(


Kpn mailt een kadootje. Leuk, maar als we op de blauwe balk klikken verschijnt er een foutmelding. Het is niet heel dringend natuurlijk maar mss heeft iemand toevallig een tip gezien het via de site ook niet mag blijkbaar 😉🤷🎅🤶

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hallo @Ecaj 

Was dit de nieuwsbrief met de "Kadootjes van KPN"?

Helaas zijn de gratis filmvouchers op. Lees meer in het startbericht van dit topic.

 

Admin: tekst aangepast voor volledigheid


 

I have the same issue, didn’t receive vouchercode, just this message


I’m sorry to hear that, @Branka! At this moment the vouchers for a free movie are all gone, so I can't provide you another one.


Ik heb per post een aanbod voor een filmvoucher gekregen. Ik heb echter al 10 keer geprobeerd deze te verzilveren, maar als ik inlog krijg ik daarna de melding: oeps, het lukt niet de gegeven te tonen. Probeer het later nog een keer.

 

Admin: samengevoegd met het kado-topic


Hallo @linco, wat vervelend om te horen dat het jou niet gelukt is om een code aan te vragen. De actie was helaas zolang de voorraad strekt en alle Pathé film vouchers zijn al vergeven :disappointed:


I wonder how many of these codes actually worked :/


Schandalig dat je de voucher die je denkt te krijgen niet eens meer kunt gebruiken na een week omdat ze op zijn! Geen goede service dit! 😥

 

admin: reactie verplaatst naar lopende topic


Extra gratis 5 Gb, die je niet krijgt.

Eerst zou, in het abonnement, dit cadeau worden verbruikt.

Maar wat blijkt, dit is helemaal niet zo.

Op de 15e van elke maand, begint een nieuwe maand.

Met 15 Gb abonnement, maar deze niet te hebben verbruikt, is dit cadeau niet van toepassing.

(Reeds)Verbruiks-teller gaat niet omlaag, wel staat er 20 Gb beschikbaar.

Na de 15e staat deze teller weer op 0 verbruik, de teller loopt weer op naar (voorbeeld) 2,3 Gb.

Na de actie periode blijft deze dan staan op 2,3 Gb verbruik en abonnement staat weer op 15 Gb.

Hierdoor is dit cadeau geen cadeau, alleen als men op 1 deelmaand, de 20 Gb heeft verbruikt.

Terwijl de 5 Gb als eerste verbruikt zou worden.

 

Hoe kan dit ???


*Admin: samengevoegd met bestaand topic


We hebben code gekregen voor huren film.

Na het invullen vd code zegt hij dat deze al gebruikt is. (-128)

Wij hebben dit nog nooit gedaan. 

Erg jammer. 

Verheugt om film te kijken,  lukt het niet. 

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Ik wil vandaag de voucher gebruiken, maar helaas loopt nu voor de 3e keer de boel vast wanneer ik wil bevestigen. TV-ontvanger reageert nergens meer op.  

Herstart, knop achterkant etc. maakt geen verschil. En om nu weer een frisse start te moeten doen die ik onlangs heb gedaan 😑
 

 


Vouchercode voor gratis film is nergens te vinden.

we volgen alle stappen die KPN uitlegt, maar krijgen geen voucher-code.

@KPN; wat te doen?


Schandalig dat je de voucher die je denkt te krijgen niet eens meer kunt gebruiken na een week omdat ze op zijn! Geen goede service dit! 😥

 

admin: reactie verplaatst naar lopende topic

@Kim de Smet je had je nog niet aangemeld voor de voucher code? Het was een op = op actie, dus het kan inderdaad zijn dat je hebt misgegrepen:disappointed_relieved:

 

We hebben code gekregen voor huren film.

Na het invullen vd code zegt hij dat deze al gebruikt is. (-128)

Wij hebben dit nog nooit gedaan. 

 

@Paul1972 is het inmiddels wel gelukt? Kan het zijn dat je bijvoorbeeld een 0 hebt gebruikt in plaats van een o bijvoorbeeld? En het is echt niet mogelijk dat er binnen jullie huishouden iemand al gebruik van gemaakt heeft?

@Anneke-Anna is het inmiddels wel gelukt?

Vouchercode voor gratis film is nergens te vinden.

we volgen alle stappen die KPN uitlegt, maar krijgen geen voucher-code.

@KPN; wat te doen?

@Klant2000 de voucher-codes zijn inmiddels al even op helaas. Als je deze nog niet aangevraagd had, dan zijn ze helaas op 😞.


Net film willen huren met vouchercode. Geeft aan reeds gebruikt. Dit is zeker niet het geval. Is dit een bestaand probleem? 


@Marcia_  Na een keer of 5 met tussenpozen 😒kon de film eindelijk gekeken worden…via de ontvanger loopt het dus absoluut niet lekker, jammer hoor. 

 


Net film willen huren met vouchercode. Geeft aan reeds gebruikt. Dit is zeker niet het geval. Is dit een bestaand probleem? 

@kpn


Code geeft aan al gebruikt te zijn? Beetje jammer zo’n kadootje 


Hallo allemaal

Ik zie een aantal klanten voorbij komen waarbij de code al gebruikt lijkt te zijn, terwijl ze dit niet zelf hebben gedaan. 

Ik ben aan het uitzoeken of ik kan achterhalen hoe dit kan. Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier laten weten! 

@Paul1972, @Ghiske en @Hondbaars Zouden jullie voor mij alvast jullie forumprofiel willen invullen? Dan kan ik jullie info doorgeven wanneer dit nodig is.