Skip to main content

We zijn blij met al onze klanten. Daarom krijg je van ons iets extra’s. Het hele jaar door! In december staat er weer een Kadootje voor jou klaar. Warm je chocolademelk op, laat die popcorn knetteren en plof op je bank.


Filmvoucher bij Pathé Thuis voor jou

Update 20-12-2021: De vouchers vielen in de smaak! Helaas ben je net te laat om er ook een te krijgen. Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Dan ben je er bij het volgende kadootje op tijd bij!

Deze decembermaand kan je als KPN klant een filmvoucher aanvragen. Dus ook voor klanten met een internetabonnement en klanten met een mobiel abonnement. Je kunt deze filmvoucher inleveren voor een film naar jouw keuze. Klanten met TV krijgen een filmvoucher om te verzilveren via het tv-menu en klanten zonder TV krijgen een voucher om te verzilveren via de website www.pathe-thuis.nl. Je kunt kiezen uit meer dan 4000 titels, waaronder films uit 2021 zoals Fast & Furious 9 en Luizenmoeder - De Film.

Let op: op = op.

Hoe krijg ik dit kadootje?

Via de MijnKPN app:

  1. Ga naar het tabblad ‘Aanbod’.
  2. Klik op de ‘Kadootje van KPN’ banner.
  3. Vul jouw e-mailadres in.
  4. Je ontvangt nu een e-mail met de vouchercode en instructies.

Via KPN.com:

  • Ga naar www.kpn.com/kadootje.
  • Log in op de KPN.com pagina met jouw KPN ID.
  • Vul jouw e-mail adres in.
  • Je ontvangt nu een e-mail met de vouchercode en instructies.

 

Actievoorwaarden filmvoucher

Je kunt één filmvoucher opvragen en verzilveren, of je nou een of meer diensten afneemt. De persoonlijke voucher is in te leveren tot en met 9 januari 2022. Hij geldt voor één film naar keuze uit het reguliere huuraanbod. Je huurt de film voor 48 uur, hierna is de film niet meer te bekijken.


Filmvoucher verzilveren via je tv-menu (voor klanten met TV)

  1. Zet je TV aan en open met je afstandsbediening het tv-menu.
  2. Ga naar ‘Films’ en kies ‘Films huren’.
  3. Kies je film uit en klik op ‘Huren met voucher’.
  4. Voer je vouchercode in en bevestig.
  5. Geniet van je film!

 

Extra kadootje voor TV-klanten: 10 gratis films

Deze fijne films zijn de hele maand december gratis te bekijken, ook als je geen Pluspakket hebt. Je vindt de films in het menu van je tv. Ga naar Films, selecteer Pluspakket en kies Kadootje.

  • 12 Years a Slave
  • Alles is familie
  • Animals United
  • Infiltrant
  • Inside Llewyn Davis
  • Tad, The Lost Explorer
  • Transcendence
  • Two Face of January
  • Vele Hemels Boven de Zevende
  • Het Verlangen

 

Kadootje voor de mobiele gebruikers

Het is feest, daarom geeft KPN aan alle mobiele klanten zonder Unlimited Data een Kadootje weg: 5 GB gratis extra data. Dat komt goed uit wanneer je veel kerst en oudejaarsgroeten gaat versturen.

Je gebruikt de MB's uit je gratis Kadobundel van 5GB zodra de MB's uit je andere bundels op zijn. De kadobundel is geldig van 1 tot en met 31 december, of je contractperiode nou start op 1 december of pas later in de maand. Dat is lekker lang Kerstvideos streamen op je mobiel.
 

Nieuwsbrief 

Alles over Kadootjes van kpnen nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

 

Heb je vragen over de kadootjes? Stel ze gerust hieronder in een reactie. :santa_tone4:

@LunaRosie Uit hoeveel cijfers bestaat de code en hoe probeer je die in te wisselen?
We maken je blij met een dode mus :sweat_smile:@Westie09 Kun je je gegevens invullen in je profiel? Dan kijk ik mee!


Gedaan 😊


Vandaag het kadootje bij de post gekregen. Toen we een voucher wilden aanvragen bleken deze al allemaal op te zijn. Zeer jammer! Snap dat jullie erbij zetten op=op, maar zoals ik kan lezen zijn er klanten die vorige week dit kado al in de bus hadden liggen. Niet echt een eerlijke actie! 

Het is wel een op=op actie met de vouchercodes, maar zo snel zouden ze niet op moeten zijn. Zou je jouw forumprofiel willen invullen, @Danielle_T? Dan kijken we hier naar en kunnen hopelijk een code nasturen.

 

Helaas hier ook de oeps melding op zowel de app als de website. Geeft aan de klant gegevens niet opgehaald kunnen worden.

Groet renaldo

Hey @Renaldovanessa, welkom! Controleer goed je gegevens dat je zeker weten de juiste gebruikt. Als het daarmee alsnog niet lukt, vul alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier weer. Dan helpen we je verder.

Hoi Erik, 

Dank voor je bericht.

Gegevens kloppen kan namelijk hier ook gewoon inloggen en alles bekijken.

Om het hele profiel e.d in te vullen voor een film vind ik een beetje omslachtig.  In ieder geval bedankt voor de moeite, wordt Netflix vanvond 😉

Groet Renaldo 

We hoeven hier niet letterlijk al je gegevens voor te hebben, maar de lengte van de code is anders als je wel of geen interactieve tv van ons hebt. Vandaar dat we wel je klantnummer moeten hebben zodat we je van een juiste code kunnen voorzien, @Renaldovanessa. De keus is aan jou verder, laat maar weten als je wel je profiel invult :)

 

Ik probeer de code in te wisselen, maar ik krijg de melding “Helaas, deze Kadocode is onjuist. Controleer je Kadocode” 😓

@LunaRosie, als je code 8 tekens heeft, dan kun je deze invoeren op de tv ontvanger om een film uit het On Demand aanbod gratis te huren. Heeft je code 9 tekens, dan kun je hem verzilveren via www.pathe-thuis.nl of de Pathé Thuis app. 

 

Gedaan 😊

@Westie09, code aangevraagd voor je. Je krijgt een mail op het bij ons bekende e-mailadres. Heb je hem met een paar uur nog niet, check dan je spam map even. 


Ik heb een filmvoucher aangevraagd, maar de vouchercode verschijnt niet en heb hem ook niet in mail ontvangen, wat nu?


Admin: samengevoegd met het centrale topic


Let op: op = op.

Pfoeh :cold_sweat:

Toch maar vast even aangevraagd. Wilde 'm medio kerst bij moeders gebruiken (en aanvragen), maar ja….

Schijnt overdraagbaar te zijn, dus als het er dan niet van komt kan ik begin januari nog iemand er mee verrassen.


Zelfde. Mijn cadeau had NIETS, geen code.

En ik vind nul manieren om hierover daadwerkelijk contact op te nemen met KPN.

 


Stond de code ook niet in het scherm direct nadat je op bestellen had geklikt? Hier wel. Die had ik open laten staan én genoteerd totdat ik zeker wist dat de code ook in m'n mail stond. N.a.v. meerdere berichten als die van jou, @HennyDenHaag .

Je zult ongetwijfeld via een moderator hier een nieuwe code krijgen, want je bent niet de enige met dit. Staan je NAW en klantnummer al in je profiel?


Ja, mijn gegevens staan in mijn profiel. Dank je voor het antwoord. KPN moet dit oplossen, want het is nogal een domper om zo'n "geschenk" te krijgen.


Hallo @HennyDenHaag

Als het goed is heb jij de 8-cijferige code per mail ontvangen op het bij ons bekende email adres. Controleer ook de postvak ongewenste mail/ spam.


Hi @Maps! Is de mail ook niet terecht gekomen in jouw ongewenste mail/ spam? Zo nee, wil jij jouw klantnummer dan noteren in jouw Forum profiel? Op basis daarvan kunnen wij met je meekijken!


Het kadootje is helaas onbruikbaar. Alle stappen gevolgd en vervolgens geeft Pathé aan dat de voucher code ongeldig is. Jammer😫 


*Admin: bericht verplaatst naar bestaand topic


Is het wel een Pathé code @Maan1968 ?

Klanten met KPN iTV abonnement krijgen een filmvoucher om te verzilveren via het tv-menu en klanten zonder TV krijgen een voucher om te verzilveren via de website www.pathe-thuis.nl.

bron: Kadootje van KPN: december | KPN Community


Hoi! Helaas lukt het mij ook niet. Mijn klantnummer is niet bekend. Nu ben ik nog niet zo lang klant (dus misschien ben ik niet trouw genoeg :stuck_out_tongue_winking_eye: ​​​​​​). Ik zou graag op de TV ontvanger willen kijken als dat nog kan.


Ik heb een poging gedaan om er 1 voor je aan te vragen @xFeverr :wink: Is gemaild naar het mailadres dat je ook hebt gebruikt voor je forumaccount. Laat je het even weten als je hem in goede order ontvangen hebt?:blush:


@Maan1968 heb je een code met 8 of met 9 cijfers ontvangen? 1 met 8 cijfers is te gebruiken via de tv-ontvanger en 1 met 9 cijfers via de Pathé website, gebruik je jouw code op de juiste plek?


Ik heb een poging gedaan om er 1 voor je aan te vragen @xFeverr :wink: Is gemaild naar het mailadres dat je ook hebt gebruikt voor je forumaccount. Laat je het even weten als je hem in goede order ontvangen hebt?:blush:

Hij is binnen! Dat was snel, dankjewel!


Ik heb een poging gedaan om er 1 voor je aan te vragen @xFeverr :wink: Is gemaild naar het mailadres dat je ook hebt gebruikt voor je forumaccount. Laat je het even weten als je hem in goede order ontvangen hebt?:blush:

Hij is binnen! Dat was snel, dankjewel!

Top! Veel kijkplezier :grinning:


@Maja_ Ik heb zes cijfers en twee letters😜.

Ik heb Kpn TV dus via de voorgestelde stappen geprobeerd om het te gebruiken... 


@Maan1968 Je krijgt inderdaad een code met 8 tekens (niet alleen cijfers haha). Dus dat klopt en die code zou gewoon moeten werken. Waar vul je de code precies in? Zie ook: 
 

Is het wel een Pathé code @Maan1968 ?

Klanten met KPN iTV abonnement krijgen een filmvoucher om te verzilveren via het tv-menu en klanten zonder TV krijgen een voucher om te verzilveren via de website www.pathe-thuis.nl.

bron: Kadootje van KPN: december | KPN Community

 


Hier gister via de post thuis gekregen en na 7 keer inloggen staat er alleen de afbeelding Kadootje van KPN


Goedendag,

 

ik vond het erg leuk dat ik in aanmerking kan komen voor het Kado van KPN Pathe Thuis voucher, echter hij geeft aan dat hij mijn klanten niet herkent. Beetje raar natuurlijk en kunnen jullie kijken of mijn klanten in mijn profiel juist is? Alvast bedankt.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hallo @Noway Dude als je ingelogd bent met je KPN-ID dat bij je abo hoort, moet het gewoon werken.

 


Hi @JanD 

 

dank je wel, maar ik ben ingelogd met mijn KPN-ID. Sinds gisteren aangesloten met Internet en vast bellen en over 3 weken gaan alle mobiele nr’s ook over op KPN. Heb nog geen factuur.


@Amanda20 Log je in op MijnKPN via de browser of via de app? Als je het via de app probeert, zou je dan eens willen kijken of het via de browser wel lukt?


@Amanda20 Log je in op MijnKPN via de browser of via de app? Als je het via de app probeert, zou je dan eens willen kijken of het via de browser wel lukt?

Allebei geprobeerd. Alle twee de krijg ik alleen de afbeelding te zien.