Skip to main content

We zijn blij met al onze klanten. Daarom krijg je van ons iets extra’s. Het hele jaar door! In december staat er weer een Kadootje voor jou klaar. Warm je chocolademelk op, laat die popcorn knetteren en plof op je bank.


Filmvoucher bij Pathé Thuis voor jou

Update 20-12-2021: De vouchers vielen in de smaak! Helaas ben je net te laat om er ook een te krijgen. Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Dan ben je er bij het volgende kadootje op tijd bij!

Deze decembermaand kan je als KPN klant een filmvoucher aanvragen. Dus ook voor klanten met een internetabonnement en klanten met een mobiel abonnement. Je kunt deze filmvoucher inleveren voor een film naar jouw keuze. Klanten met TV krijgen een filmvoucher om te verzilveren via het tv-menu en klanten zonder TV krijgen een voucher om te verzilveren via de website www.pathe-thuis.nl. Je kunt kiezen uit meer dan 4000 titels, waaronder films uit 2021 zoals Fast & Furious 9 en Luizenmoeder - De Film.

Let op: op = op.

Hoe krijg ik dit kadootje?

Via de MijnKPN app:

  1. Ga naar het tabblad ‘Aanbod’.
  2. Klik op de ‘Kadootje van KPN’ banner.
  3. Vul jouw e-mailadres in.
  4. Je ontvangt nu een e-mail met de vouchercode en instructies.

Via KPN.com:

  • Ga naar www.kpn.com/kadootje.
  • Log in op de KPN.com pagina met jouw KPN ID.
  • Vul jouw e-mail adres in.
  • Je ontvangt nu een e-mail met de vouchercode en instructies.

 

Actievoorwaarden filmvoucher

Je kunt één filmvoucher opvragen en verzilveren, of je nou een of meer diensten afneemt. De persoonlijke voucher is in te leveren tot en met 9 januari 2022. Hij geldt voor één film naar keuze uit het reguliere huuraanbod. Je huurt de film voor 48 uur, hierna is de film niet meer te bekijken.


Filmvoucher verzilveren via je tv-menu (voor klanten met TV)

  1. Zet je TV aan en open met je afstandsbediening het tv-menu.
  2. Ga naar ‘Films’ en kies ‘Films huren’.
  3. Kies je film uit en klik op ‘Huren met voucher’.
  4. Voer je vouchercode in en bevestig.
  5. Geniet van je film!

 

Extra kadootje voor TV-klanten: 10 gratis films

Deze fijne films zijn de hele maand december gratis te bekijken, ook als je geen Pluspakket hebt. Je vindt de films in het menu van je tv. Ga naar Films, selecteer Pluspakket en kies Kadootje.

  • 12 Years a Slave
  • Alles is familie
  • Animals United
  • Infiltrant
  • Inside Llewyn Davis
  • Tad, The Lost Explorer
  • Transcendence
  • Two Face of January
  • Vele Hemels Boven de Zevende
  • Het Verlangen

 

Kadootje voor de mobiele gebruikers

Het is feest, daarom geeft KPN aan alle mobiele klanten zonder Unlimited Data een Kadootje weg: 5 GB gratis extra data. Dat komt goed uit wanneer je veel kerst en oudejaarsgroeten gaat versturen.

Je gebruikt de MB's uit je gratis Kadobundel van 5GB zodra de MB's uit je andere bundels op zijn. De kadobundel is geldig van 1 tot en met 31 december, of je contractperiode nou start op 1 december of pas later in de maand. Dat is lekker lang Kerstvideos streamen op je mobiel.
 

Nieuwsbrief 

Alles over Kadootjes van kpnen nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

 

Heb je vragen over de kadootjes? Stel ze gerust hieronder in een reactie. :santa_tone4:

Hoi Han,

bij de film die je wilt zien klik je op kijk vanaf 14,99 wanneer je daar op klikt zie in het volgende scherm ik heb een kadocode daar ga je heen en voer je de code in. Alleen deze film kost 14,99 zie ik, ik weet niet of je de voucher daarvoor kan inwisselen?

Groet, Tineke


Ha @Han Tet is het gelukt met de tip van Tineke? Voor zover ik weet kan je inderdaad de ‘Premium’ films niet bestellen. Alleen de reguliere films. Of Dune daar nu al onder valt,  weet ik niet zeker. 


Dank Tineke, Marcia,

Het is niet gelukt om Dune met de voucher te kijken. 
Ik wist niet van verschillende soorten films. Dune zal dan wel onder de ‘kleine lettertjes’ vallen.


Zoals je ziet: geen voucher code in de mail???

Jammer hoor, we zaten er klaar voor; film kijken gezellig...baal enorm dat dit niet werkt


Hoi @Karin Skkrs. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat je daarvan baalt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, e-mailadres en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan zoeken wij voor je uit of het mogelijk is om alsnog een vouchercode te versturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Beste Vikash, ik heb de gevraagde gegevens on het profiel aangepast.

Alvast bedankt voor je hulp.


Serieus krijg ik een mail van kpn met een code deze week dus ik denk gelukkig toch nog een film en wat denk je? Helaas code is al gebruikt 🤨 


Dag @Karin Skkrs, er is een misverstand ontstaan. De voucher actie was een op=op actie. De codes zijn al enige tijd op. Gezien vandaag de laatste dag is om de code te verzilveren is het te laat een nieuwe code voor je aan te vragen. Hier gaat immers een paar werkdagen overheen. Wij kunnen dit helaas niet veranderen. Excuses voor het misverstand. 


Dag @Karin Skkrs, er is een misverstand ontstaan. De voucher actie was een op=op actie. De codes zijn al enige tijd op. Gezien vandaag de laatste dag is om de code te verzilveren is het te laat een nieuwe code voor je aan te vragen. Hier gaat immers een paar werkdagen overheen. Wij kunnen dit helaas niet veranderen. Excuses voor het misverstand. 

Hoi Lisa ik heb geen nieuwe code ontvangen ondanks ik er vroeg genoeg om had gevraagd. Nu heb ik mijn dochter al 2 keer moeten teleurstellen omdat ik dacht dat de herinneringsmail een nieuwe code bevatte


Ik zag je bericht later pas @Ghiske:speak_no_evil: Voor jou is het inderdaad een ander verhaal. Jij staat inderdaad op de lijst met een vervangende code. Ik heb je een privébericht gestuurd! Kun je hierop reageren? 


Ik zag je bericht later pas @Ghiske:speak_no_evil: Voor jou is het inderdaad een ander verhaal. Jij staat inderdaad op de lijst met een vervangende code. Ik heb je een privébericht gestuurd! Kun je hierop reageren? 

Heb ik gedaan ✅ helaas codes zijn al gebruikt. Nu dus voor de derde keer dochter teleurgesteld. Vervolgens goed opgelost dankjewel Lisa 💐


Beste Lisa, 

Ik vind het een raar verhaal, zoals je in mijn screenshot hebt kunnen zien heb ik 7 december een voucher code gekregen in de mail. Op het moment dat ik hem wil gaan gebruiken is hij  opeens weg. Zo kun je wel kadootje weggeven ja,  ben al jaren klant bij KPN maar begin  het een beetje jammer te vinden allemaal. 


Heb de code van Pathe-thuis geprobeerd maar blijf een foutmelding krijgen. Heb het geprobeerd op de pc, in de app op mijn ipad en in de app op de tv maar overal hetzelfde. Onjuiste code geeft hij aan, heb het vanaf 8 januari geprobeerd. 


@Raymond N.. Welkom op het forum :relaxed: .

Wat jammer dat het niet gelukt is met de code. Helaas zijn ze sinds 10 januari niet meer geldig.


@TinekeS nadat de aanvraag voor de nieuwe code is goedgekeurd krijg je die op hetzelfde e-mailadres weer. Je hoeft daarvoor dus niet het topic of je forumprofiel in de gaten te houden. We vinden het natuurlijk altijd wel leuk nog even te horen of het gelukt is! :relaxed:

Tot op heden nog niets vernomen!


Op 3 december 2021 heb ik van KPN een mail ontvangen met daarin een filmvouchercode om in te wisselen bij Pathé Thuis. In deze mail stond dat de vouchercode in te wisselen was tot en met 9 januari 2022. Toen ik deze code op 9 januari wilde invoeren, kreeg ik echter een foutmelding dat de vouchercode al is gebruikt. En dat terwijl ik de vouchercode nog niet had gebruikt om in te wisselen. Kunt u nagaan wat er hier is gebeurd?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


@TinekeS Ik zie dat er op 7 januari een nieuwe code voor je is aangemaakt een opgestuurd. De actie is inmiddels verlopen. 
@atjvm De op=op actie is helaas verlopen. 


@TinekeS Ik zie dat er op 7 januari een nieuwe code voor je is aangemaakt een opgestuurd. De actie is inmiddels verlopen. 
@atjvm De op=op actie is helaas verlopen. 

De nieuwe code is dan niet in mijn mailaccount aangekomen helaas……..


Jammer @TinekeS! Ook niet in de spam of ongewenste postvak? De persoonlijke voucher was in te leveren tot en met 9 januari 2022: hebben helaas niet de mogelijkheid om nu nog een andere code oid voor je te regelen!


Ook niet in de spam helaas…. Ik wist dat het tot 9 Januari geldig was maar toch jammer!