Skip to main content

Met Kadootje van KPN verrassen we jou het hele jaar door met leuke extra's. Omdat we blij zijn met trouwe klanten als jij! In december hebben we een extra feestelijk Kadootje voor je. Je leest er hier alles over. Fijne feestdagen!

 

Gratis filmvoucher

Maak het extra gezellig deze decembermaand, met een fijne film, kaarsjes aan en een dekentje op de bank. ✨ Speciaal voor jou tijdens de feestdagen: een filmcode waarmee je één film kunt kiezen uit meer dan 4000 topfilms!

Let op: op = op.

Hoe krijg ik dit kadootje?

Hou voor dit kadootje de nieuwsbrief in de gaten! Ontvang je de nieuwbrief nog niet? Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief.

Aanmelden

 

Actievoorwaarden filmvoucher

Iedere individuele klant kan één voucher opvragen, voor een film met een waarde tot 5,99. Je kan de persoonlijke voucher inleveren tot en met 8 januari 2023. Deze geldt voor 1 film naar keuze, cabaret en erotiek, premiumfilms en koopfilms zijn uitgesloten. Na het inwisselen van de voucher is de film 48 uur te bekijken.


Filmvoucher verzilveren via je tv-menu (voor klanten met TV)

  1. Zet je TV aan en open met je afstandsbediening het TV-menu
  2. Ga naar ‘Films’ en kies ‘Films huren’
  3. Kies je film uit en klik op ‘Huren met voucher’
  4. Voer je vouchercode in en bevestig
  5. Geniet van je film!

 

Filmvoucher verzilveren voor klanten zonder KPN TV

 

 

Kijk 10 gratis films

Speciaal voor KPN TV klanten: Heb je je gratis film al uitgekeken? Kijk er lekker nog een. Deze 10 films zijn de hele maand december gratis te bekijken, ook als je geen Pluspakket hebt. 

  • I Tonya
  • Angel Has Fallen
  • Geheim Agent Marnie
  • Mother's Day
  • Pak Van Mijn Hart
  • The Grey
  • Casper en Emma - Maken theater
  • Toen was Geluk Heel Gewoon
  • Beginners
  • Een man die Ove heet

Je vindt de films in het menu van je TV. Ga naar ‘Films’, selecteer ‘Pluspakket’ en kies ‘Kadootje’.

 

5 GB data gratis

In december is het feest. Daarom geeft KPN aan alle mobiele klanten zonder Unlimited Data een Kadootje: 5 GB gratis extra data. Handig voor je online-kerstinkopen en versturen van je decembergroeten. 🎄

Je gebruikt de MB's uit je gratis Kadobundel van 5GB zodra de MB's uit je andere bundels op zijn. De kadobundel is geldig van 1 tot en met 31 december. Het maakt niet uit of je factuurperiode start op 1 december of pas later in de maand.

Meer lezen? Kijk op kpn.com/5gb.

 

KPN Kadootjes kalender

Benieuwd naar alle kadootjes van KPN? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN het afgelopen jaar heeft weggegeven. Natuurlijk vind je hier straks ook de kadootjes van 2023.

 

Nieuwsbrief

Wil je geen kadootjes missen? Alles over de kadootjes van KPN en nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

@Rutger_ nee, ik heb een code met 8 tekens gekregen, maar ik heb geen TV abonnement en geen TV ontvanger, dus ik kan deze niet gebruiken. Ik begrijp alleen niet waarom ik deze gekregen heb, en niet 1 van 9 tekens.


@Rutger_ nee, ik heb een 9 cijferige code gekregen van kpn. Maar pathe zegt dat deze code ongeldig is. 


@Janneke Muller in dat geval wil ik je aanraden om toch contact met Pathé op te nemen. We krijgen van Pathé een beperkt aantal codes aangeleverd. Deze zijn ondertussen vergeven. Wellicht dat Pathé nog iets kan betekenen. Maar ik heb helaas alleen nog de optie de code opnieuw te laten sturen. Hierbij wordt geen nieuwe code aangemaakt. 

@Iris83 ik heb geen verklaring waarom je de verkeerde code gestuurd zou krijgen. Bij het aanvragen wordt als eerste de vraag gesteld of je wel of geen tv hebt van KPN. Hierna wordt automatisch de code aangemaakt. Verder wil ik je hetzelfde advies geven als @Janneke Muller. Neem voor de zekerheid contact op met Pathe om te zien of die nog wel een nieuwe code kunnen aanmaken. Maar de voorraad binnen KPN is helaas op. 


@Bram_ @Rutger_ helaas.... Pathe zegt...Hi Janneke, Achraf hier. Vervelend dat de code niet werkt, ook vervelend dat KPN jou heeft doorverwezen naar ons. Wij kunnen ben ik bang je hier niet bij helpen. Die codes worden namelijk door hen aangemaakt en zijn alleen te gebruiken in de KPN omgeving.

 

nu alles geprobeerd. Ik ben er wel klaar mee.

Fijne jaarwisseling!


@Janneke Muller echt super vervelend dat te horen. 🙁 Ondanks dit wel een fijne jaarwisseling gewenst. 


Hallo, mijn kadocode werkt niet. Krijg steeds bericht dat code ongeldig is. Heb hem niet eerder gebruikt. Wilde net genieten van een filmpje en helaas.

 

Admin: verplaatst naar verzameltopic


Hoi @Gaga78, ik heb je reactie even verplaatst naar dit verzameltopic. In het startbericht kun je alles vinden over deze codes.


Ik heb naar aanleiding van enkele berichten hier een account aangemaakt. De Pathé vouchercode die ik n.a.v. mijn mobiele KPN- abonnement kreeg geeft steeds de melding ‘Code onjuist, probeer opnieuw’. Ik heb geen vaste TV van KPN, maar log in via Pathe.nl/kado. Wat doe ik verkeerd?


Hoi @EdB77, dat is de verkeerde pagina. Je kunt je code verzilveren via http://www.pathe-thuis.nl/kado


Jammer, heb er dus niks aan. Teleurgesteld ga ik het nieuwe jaar in.


Hoi @EdB77, dat is de verkeerde pagina. Je kunt je code verzilveren via http://www.pathe-thuis.nl/kado

Hoi Thomas, ook daar werkt de code niet


Ai, dat is naar @EdB77! In dat geval raad ik je aan om even contact op te nemen met Pathé zodat zij kunnen kijken waarom de code niet geaccepteerd wordt.


Ai, dat is naar @EdB77! In dat geval raad ik je aan om even contact op te nemen met Pathé zodat zij kunnen kijken waarom de code niet geaccepteerd wordt.

Ik ga het proberen, Erik


Best forumleden,

 

Ik krijg aldoor als ik de pathe thuis code wil aanvragen onderstaande foutmelding;

Ik heb dit al met meerdere mailadressen geprobeerd.. maar bij allemaal dezelfde foutcode.

ik heb ook al gebeld met de servicedesk, maar die kon er ook niks mee.. erg vreemd.

 

Oeps, het gaat mis ...

Dit kun je proberen:
- Controleer of je je klantnummer goed hebt ingevuld.
- Controleer of er niet al een vouchercode is aangevraagd met dit klantnummer.
- Probeer het later opnieuw.

Ververs de pagina om het opnieuw te proberen

 

Admin: samengevoegd met centrale topic


Er was een "beperkt” aantal vouchers beschikbaar. Deze waren van af 1 december aan te vragen. Ik neem aan dat ze nu, 3 januari, helaas op zijn. (max bedrag bereikt)

zie ook

kpn-extra-diensten-92/kadootje-van-kpn-december-2022-578638#Gratis+filmvoucher

 


Hi @Jeffreypep, welkom op ons forum!

Zoals Peter aangeeft zijn de aan te vragen vouchers beperkt en op=op. Het laatste bericht dat ik gezien heb, is dat er nog wel codes zijn. Mogelijk kan je daarom toch nog een voucher aanvragen. Dat kan tot 8 januari, zo lang er nog vouchers beschikbaar zijn.

Heb je het al via de Kadootje pagina geprobeerd? Let erop dat je daar de juiste optie kiest (wel of geen TV via KPN). En probeer eventueel even een andere internetbrowser.


Cadeaucode van kpn ontvangen, via huren menu van kpn menu werkt hij


Dat is wel heel spijtig. Je kan maar 1 keer een code aanvragen. Ik kan dit niet aanpassen. 

Dat is erg jammer! Is er een andere manier om wel van de code gebruik te maken zonder dat ik KPN TV heb?

Helaas niet. 🙁Anders ik het graag voor je gedaan. 


Hallo, ook wij krijgen het 'ongeldige code' bij het (meerdere) keren invoeren van de vouchercode…

Wij hebben KPN tv en een code van 8 tekens…

Jammer.....


Goedemorgen, ik heb hetzelfde probleem ook een code van 8 tekens. Hoe lan ik dit oplossen?


Goedemorgen, ik heb hetzelfde probleem ook een code van 8 tekens. Hoe lan ik dit oplossen?

En je hebt geen ontvanger voor KPN TV? (arris vip5202 / vip2952, Arcadyan hmb2260?

Het is vandaag de laatste dag van geldigheid. Een nieuwe code, van 9 posities voor de website van Pathé-Thuis is niet meer beschikbaar.


Nee, heb alleen mobiel abonnement bij KPN. Erg jammer dat ik er dan geen gebruik van kan maken.


Hallo, ook wij krijgen het 'ongeldige code' bij het (meerdere) keren invoeren van de vouchercode…

Wij hebben KPN tv en een code van 8 tekens…

Je probeert deze code wel op de tv ontvanger, @MargrietZ?

 

Nee, heb alleen mobiel abonnement bij KPN. Erg jammer dat ik er dan geen gebruik van kan maken.

In dat geval kun je de 8-cijferige code helaas niet gebruiken, @Hanneke_76. Deze is specifiek bedoeld voor gebruik op de tv ontvanger.