Skip to main content

Op zoek naar een ander kadootje? Hier vind je het Kadootje van KPN juli en augustus!


Scoor EK kadootjes!

We zijn blij met trouwe klanten zoals jij. :green_heart: Daarom geven we je graag wat extra’s. Het hele jaar door! Als het netwerk van Oranje geven wij dit keer speciale EK kadootjes voor alle Oranjefans. Train als een Oranjespeler met de professionals, bestel een Oranje telefoonhoesje met jouw naam en maak kans op mooie prijzen. Met deze kadootjes beleven we het EK zoveel mogelijk samen. Want als we het samen beleven, kunnen we niet verliezen. 

 

Trainen als Oranje

Train als een echte Oranjespeler, test je skills en win unieke prijzen! Straatvoetbal-legende Roxanne "Rocky" Hehakaija presenteert 8 trainingsvideo’s met onder andere Dirk Kuyt en een aantal talentvolle amateurspelers. Verdedigen, aanvallen, keepen en voeding; alles komt aan bod. 

Dirk Kuyt

Naar de training

 

Jouw eigen Oranje hoesje

Je maakt je telefoon helemaal ‘EK ready’ met een gepersonaliseerd oranje EK-hoesje.  Met jouw eigen naam erop ben je helemaal klaar voor het EK! 

Ontwerp je eigen hoesje
 

EK achtergronden

Maak je Oranje smartphone compleet voor het EK met Oranjehelden op je achtergrond.

Download de EK achtergronden voor je mobiel. Ze zijn er ook voor je tablet en monitor van je laptop of PC.  

Kies je achtergrond

 

Spotify EK afspeellijst

Kom in de stemming met dé EK Spotify afspeellijst die we speciaal voor jou hebben klaargezet. Tip: heb je KPN TV? Kijk dan tot en met 31 mei gratis naar TV Oranje op kanaal 112.


De Oranje-trekking

Doe mee aan de Oranje-trekking en maak kans op tal van prijzen zodat je het EK nog leuker vanuit huis kunt beleven: petten, ballen en sjaals. Meld je aan bij Seaters.com/kpn met de toegangscode: ‘kpnpaktuit’. Meedoen kan tot en met 31 mei. 


Verjaardagsboodschap

Zijn je vrienden of familieleden binnenkort jarig ? Scoor punten door hen een videoboodschap van Frank de Boer te sturen. Een felicitatie van de enige echte bondscoach van Oranje, wie wil dat nou niet? 

Bekijk hier de boodschap van Frank

 

Vang de VAR winactie 

En Speciaal voor de oplettende kijker: tijdens de Oranje wedstrijden in de Johan Cruijff ArenA op 13, 17 en 21 juni geven we tijdens elk VAR moment 32-inch LG Smart TV’s weg. Op het moment dat de scheidsrechter met zijn handen het bekende, rechthoekige gebaar maakt om een actie te laten bekijken door de VAR, kun je als KPN klant meteen meespelen via social media. Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter

 

Nieuwsbrief 

Alles over Kadootjes van kpnen nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

Hallo, dit staat op de KPN website:

Ik had m'n telefoonhoesje al in de brievenbus verwacht. Hoe zit dat?

We hebben eerder aangegeven dat je je hoesje nog vóór de eerste Oranje wedstrijd van het EK op 13 juni zou ontvangen. Dat lukt helaas niet. Sorry voor de vertraging! Het nieuwe bezorgmoment is uiterlijk op woensdag 16 juni.

bron: https://www.kpn.com/kadootjevankpn/eigen-oranje-hoesje.htm

Nog heel even geduld, als het goed is…..

PS: Een moderator komt hier nog langs, die kan de forumnaam voor je wijzigen.


Dank!


@Oranje EK hoesje niet gekregen ik heb je topic even verplaatst naar dit verzameltopic. Hier kan je ook eventueel meer informatie er over vinden maar wat @RBxx zegt is volledig juist. We verwachten dat je snel eigenaar bent van je eigen oranje hoesje! Je naam veranderen kan ik ook voor je in orde maken. Als je je profiel in zou willen vullen en hier bij de persoonlijke opmerkingen wil laten weten welke naam je voorkeur heeft maak ik het gelijk in orde. 


Hallo groene verbinders van Nederland! Zondag heeft ons Oranje een mooie overwinning geboekt met een belangrijke en juiste beslissing in het door jullie genoemde #vangdevar moment. Ik heb jullie via Instagram getagd in een foto van het gebaar, het formulier op de site ingevuld en in de spannende afwachting of ook ik wellicht iets heb gewonnen deze avond. Echter kan ik nergens iets terugvinden dus ik ben erg benieuwd! Gr. een Oranje-supporter en Groene klant 😊

 


Hi @Jorcoo, leuk dat je meespeelt met onze Vang de VAR actie, en dat je zo meeleeft met het EK! :green_heart: De winnaars worden vrijdag persoonlijk door ons benaderd, dus het is nog even spannend :blush: Hopelijk zit je bij de gelukkige winnaars, ik duim voor je :fingers_crossed_tone2:


Hai @Bram_ ! Ik heb het aangegeven in de persoonlijke opmerking 🙂.

 

Dankjewel!


Hai @Bram_ ! Ik heb het aangegeven in de persoonlijke opmerking 🙂.

 

Dankjewel!

Super! De gewenste naam was al bezet, daarom heb ik 'm een tikje aangepast en je username voor je aangepast :)


Hai @Alexandra ,

 

Prima! :D


Ook geen hoesje voor de S20 ultra zie ik.. en ook niet voor de galaxy S8 (maar wel voor oudere iphone modellen..) 

 

Optie voor een ander kadootje was wel zo attent geweest opzich!


@Kris87 Er zijn ook andere kadootjes: https://www.kpn.com/kadootjevankpn.htm


Hallo,

Wel leuk zo'n actie met telefoonhoesje maar dan moeten ze wel het juiste hoesje sturen.

Ik heb hem aangevraagd voor een samsung S10 maar ik krijg een veel groter hoesje.

 

Gr Michel 


Ha @Mies170, wat balen zeg 😞. Geluk bij een ongeluk dat je het hoesje na gisteravond misschien ook niet meer supergraag wilt hebben.:tired_face: Wil je dat ik er nog voor je achteraan ga om te kijken of je een nieuwe kunt krijgen? Of zeg je laat maar? Mocht je ‘t wel willen, vul je dan je profiel aan met je adres en klantnummer en laat je hier even weten dat je dat gedaan hebt?