Skip to main content

Een leuke actie, maar ik moet een access code invullen en die vind ik niet in de mail. 

Blijkbaar iets gemist? Of over het hoofd gezien. 

 

nvg Marten 

Een leuke actie, maar ik moet een access code invullen en die vind ik niet in de mail. 

Blijkbaar iets gemist? Of over het hoofd gezien. 

 

nvg Marten 

Nou, je bent niet de enige. Hier hetzelfde...


Hallo

goed kijken, dit staat op de actiepagina 


Die code had ik gezien en ingevuld. Maar het ging bij mij mis met een bevestigingsmail die ik zou moeten krijgen en dus niet heb gehad.


Mail duurde hier wat langer en belande in de spammap, had al een klacht ingediend op de site en vandaag antwoord, lijkt KPN zelf wel, ze hadden wat problemen met de registraties, moest nu opgelost zijn, zo niet kunnen ze het handmatig doorzetten.:grinning:


Hallo

goed kijken, dit staat op de actiepagina 

Dank! 


Hoi @Katana321! Waar loop je precies tegenaan? 


@Lisa Na het invullen van die code, kreeg ik een melding dat er een mail gestuurd zou zijn. Die heb ik niet gekregen.


Het mailadres waarmee je inlogt op het Forum. Is dat het mailadres waarmee je je bij ons geregistreerd hebt @Katana321 ?
Je hebt tot op heden nog geen ‘cadeautjes’ ontvangen?  


@Lisa Ja, dat is hetzelfde mailadres.

Jawel, ik heb wel jullie mails met cadeautjes gekregen.

Het ging bij mij echter mis met iets anders: ik zou na aanmelding voor de “KPN Eindejaarstrekking” een bevestigingsmail van Seaters moeten krijgen en dat gebeurde dus niet. Zal wel iets te maken hebben met de wet van Murphy, want er gaan op dit moment wel meer dingen bij jullie mis (ik bedoel het nieuwe itv-menu)…

Maar je raadt het nooit: ik heb zojuist die bevestigingsmail gekregen. 

 


 een bevestigingsmail van Seaters “

Die heb ik ook nog nooit gehad. 


@Katana321 Ik reageerde even in het centrale topic: Wat fijn dat het voor jou is opgelost gezien je de mail (vet) laat pas ontving. @MHRenkema Ik vermoed dat jij de mail ook nog gaat ontvangen. Er zit een (grote) vertraging om de mails die ontvangen worden door Seaters. In het centrale topic wordt dit ook gemeld. 
De mail kan in de Spambak terecht komen.