Skip to main content
Beantwoord

Kan entertainment niet aanpassen tijdens openstaande verhuizing

  • 2 September 2024
  • 4 reacties
  • 27 keer bekeken

Beste,

Ca. 3 maanden geleden maakte ik gebruik van een actie voor Disney plus, 3 maanden gratis.
Onlangs kreeg ik een reminder van KPN dat de korting op deze extra dienst per 14 september komt te vervallen.
 

Intussen heb ik ook een verhuizing doorgegeven. Nu wil ik geen gebruik meer maken van Disney maar kan pas wijzigingen doorgeven  als de verhuizing voltooid is half oktober. Nergens wordt daarvoor gewaarschuwd.

De melding die ik krijg als ik entertainment aan wil passen:
Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.


Dit heeft tot gevolg dat ik moet betalen voor Disney en pas na de verhuizing entertainment aan kan passen.

 

Een telefoontje met een medewerker loste niets op.

Graag een oplossing hiervoor waarbij ik niet hoef te betalen voor de entertainment

 

KPN kan maar 1 wijziging tegelijk uitvoeren, dus de lopende verhuizing moet eerst afgerond zijn, dan kun je daarna weer een wijziging doorgeven @BvdD64 

Als wijzigingen tegelijk uitgevoerd gaan worden, kan dat conflicteren en KPN voorkomt dat hiermee.

 


Dat heb ik begrepen zoals ik schreef. Ook dat daar niet voor gewaarschuwd wordt. 
intussen moet ik betalen voor een dienst die ik niet afnemen wil.  Je zou wat mij betreft mogen verwachten dat klantenservice dit links of rechtsom oplost. 


Verhuizing annuleren? Is dat een optie? Op hoe een korte termijn gaat u verhuizen?


Verhuizing annuleren? Is dat een optie? Op hoe een korte termijn gaat u verhuizen?

Inderdaad @BvdD64 je zou kunnen proberen de a.s. verhuizing te annuleren, de andere optie op ter zeggen en dan de verhuizing weer in gang zetten.

Laat s.v.p. de (goede) afloop even weten.

Succes.

 


Reageer