Skip to main content

Zojuist een email ontvangen waarin melding wordt gemaakt van het gebruik van de kpncloud dienst voor particulieren. Alleen, verder dan een summier overzicht van wat mogelijkheden en waar te downloaden kom ik niet.

Voor ik hier mee aan de gang ga zou een handleiding wel prettig zijn.

Bijvoorbeeld: Er wordt melding gemaakt van "Altijd een backup van je foto’s”. Details worden niet gegeven!

Is dit een mogelijkheid van automatische backup zoals dropbox bied:  direct foto kopiëren naar de cloud als die gemaakt wordt? Of moet je de foto's handmatig backuppen?

Iemand die hier ervaring mee heeft?

Een goede handleiding van de mogelijkheden en met name hoe deze te gebruiken is natuurlijk altijd welkom.

Hallo @Forum_Fredje automatisch back-uppen gaat niet. Via de webmail of rechtstreeks kunnen bestanden geuploaded worden en eventueel ook weer gedeeld worden met anderen.

Een duidelijker beschrijving kan handig zijn.

 


Hallo @Forum_Fredje automatisch back-uppen gaat niet.

Foto's kunnen weldegelijk automatisch gebackupt worden.

 


@wjb je hebt gelijk, over het hoofd gezien, deze dienst is voor mij ook nieuw, maar werkt goed.


@wjb Bedankt, dat is fijn te weten. al het eens gaan proberen! Kan ik van dropbox af.
Of werkt dit alleen als je een mobiel abonnement van KPN hebt?


Of werkt dit alleen als je een mobiel abonnement van KPN hebt?

Nee, bij elk emailaccount van kpn heb je een cloud opslag van 10GB, sterker nog 11GB.

 


Dat is goed nieuws, kan eindelijk dropbox eraf!!!

Dank je


Hi @Forum_Fredje, ik zie dat je al goed bent geholpen door onze leden. Waarvoor dank.

Ter aanvulling, op onze website kun je ook meer informatie vinden over de KPN Cloud