Skip to main content

Ik heb mijn foto's in de KPN cloud, kan ik ze nu verwijderen van mijn mobiel

Zolang je nog voldoende ruimte hebt zou ik ze ook op de mobiel laten. Daar is geen internetverbinding voor nodig om ze te bekijken. Buiten de deur bv.

Ik zie die cloud opslag meer als backup.


Ruimte is een beetje een probleem aan het worden vandaar de vraag


Ruimte is een beetje een probleem aan het worden vandaar de vraag

@Fred52W als je 1 willekeurige foto vanaf het internet op jou foon plaatst en naar jou KPN Cloud zet en daarna die willekeurige foto van jou foon verwijderd dan kun je kijken of die willekeurige foto nog op jou KPN Cloud staat. 😉


Volgens mij kunt u die niet verwijderen. Maar probeer het gewoon zou ik zeggen 🙃


Je kunt altijd naast de cloud, ook gebruik maken van bijvoorbeeld Google Drive. Dan hoef je de foto’s niet op de telefoon te laten staan en kan er ruimte vrij gemaakt worden op de telefoon. @Fred52W 


gebruik maken van bijvoorbeeld Google Drive

Hier gebruik ik Google Foto's, @Anneke-Anna . Slaat gek genoeg alleen de zelfgemaakte foto's op. Maar hier na ruim 2 jaar nog geen 40% van het telefoongeheugen in beslag.

http://photos.google.com .


Hallo @Fred52W, welkom. 

Ja dat is mogelijk! De cloud is namelijk een back up en bewaard de foto's juist wanneer deze niet meer op jou telefoon staan/ er iets met jouw telefoon staan. Kijk voor meer informatie op de webpagina KPN Cloud.Â