Skip to main content

Beste Helpdesk,

 

Ik ontving deze week op 07 december 2022 06:07 uur een email van ‘mail@campagnes.kpn.com' of ik van plan was een verhuizing door te geven. Dat kon al opgestart worden 3 maanden van te voren. Inderdaad, ik ga verhuizen over een kleine 2 maanden. In deze email wordt gesproken';

Trouwe klanten krijgen wat extra's!

Kies jouw verhuiscadeau ➜

en kon ik kiezen tussen 2 superWifipunten of extra korting op je abonnement. De verhuisopdracht heb ik inmiddels opgestart maar aangeven wat mijn keuze is kan ik nergens aangeven/invullen.

Nu lees ik in voorgaande reacties, dat ‘trouwe klanten’ die keuze ook hadden, maar worden eigenlijk afgescheept zoals bv. ‘Deze (verhuis)acties wisselen regelmatig’?

 

Mijn vraag in deze is: kan ik via jullie opstarten voor de ‘2 gratis SuperWifi punten'? 

Of kunt u mij aangeven hoe ik dit kenbaar kan maken?

Erg onduidelijk allemaal!

 

Met vriendelijke groet,

Cor

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Hallo @shorty, als je belt met het gratis nummer 0800-0402 en dan inspreekt dat jouw vraag gaat over "Verhuizen" dan kom je bij de zogeheten "Verhuisdesk" uit. Je krijgt dn een collega te spreken die verhuizingen verwerkt en precies ook weet welke verhuisaanbieding er geldt en die kan dit dan ook voor je in orde maken. 


Dank je Jeroen_dB voor je reactie.

Toevallig heb ik dit gisteren al gedaan, werd ik doorverbonden naar deze ‘verhuisdesk’ en heb ik echt ruim 45 minuten lang in een ‘wachtstand/rij’ gestaan zonder beantwoording. Ik zou een muziekje te horen krijgen werd er gezegd, maar bleef al die tijd een ‘wektoon’ te horen. Ik heb maar de verbinding verbroken (>45 minuten) en opnieuw gebeld met 0800-0402 en na 6 minuten ben ik geholpen door een ‘aller aardigste agente’. Die heeft mijn lopende verhuisorder geannuleerd en mijn geplande verhuizing opnieuw opgestart.

 

Maar waar ik me enorm aan erger is; Je ontvangt een mail van KPN of je binnenkort gaat verhuizen en dat ‘trouwe klanten krijgen wat extra's!’ deze een keuze hebben om te kiezen voor o.a. ‘2 gratis SuperWifipunten’ of ‘extra korting’ op je abonnement’. Je maakt uitsluitend gebruik van de hyperlink in de mail en vervolgens is er geen mogelijkheid één van deze keuze's te maken. Als ik geen actie had ondernomen was er uiteindelijk niets geleverd. Zo zie op dit ‘form’ dat meerdere mensen dat aangeven en min of meer ‘(iemand) met een kluitje in het riet' worden gestuurd en uiteindelijk bakzeil halen, uitgezonderingen daar gelaten. Misschien is het verstandig om eens intern te testen of de gelanceerde mail procedure wel correct functioneert en de ingevoerde data wel goed wordt vastgelegt in de systemen.

 

Met vriendelijke groet,

Cor


Dat is zeker waardevolle feedback @shorty. Ik geef het intern door.