Skip to main content

Ik had een vraagje. Mijn abonnement voor onze nieuwe woning gaat pas in per november. Ik krijg nu wel al een mailtje dat ik spotify kan activeren. Kan ik spotify nu al activeren en gebruiken ondanks dat het pas bij mijn contract zit die per begin november aangesloten en gebruikt gaat worden? Of betaal ik extra als ik spotify nu activeer (en eventueel gebruik)?

Je betaald er nu nog niet voor, dan lijkt me logisch dat je er ook nog geen gebruik van kan maken.


Dat leek mij inderdaad ook logisch. Maar moet ik het dan wel nu activeren? Ik krijg continu mails van kpn dat ik mijn spotify moet activeren.


Mail die ik krijg vanaf september: 

Activeer nu Spotify Premium for Family

Laat je familie niet wachten!
Je hebt gekozen voor Spotify Premium for Family van KPN. Je hele huishouden heeft nu toegang tot miljoenen songs in de beste kwaliteit, zónder advertenties. Activeer vandaag nog je account en tot 5 individuele accounts krijgen toegang tot Spotify Premium.


Hoi @Angelique339, welkom hier. 

Als we je mailen dat het kan moet het kunnen. Heb je al de activatiecode gekregen en het daarmee geprobeerd? Want die heb je nodig om het te activeren.Â