Skip to main content

Dag,

Ik heb hetzelfde probleem als topic opener. Ik ben automatisch overgestapt van Telfort naar KPN. Bij Telfort had ik Telfort Veilig. Echter als ik de KPN veilig app wil downloaden krijg ik de melding dat het niet kan omdat het niet in mijn pakket zit. Ik heb ook internet + tv.

Vr. groet, 

Gerda

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik had dus telfort veilig en dit is voor het eerst dat ik KNP veilig op mijn laptop wil installeren


Bedankt voor jouw bericht, @Gerdagerda en welkom op ons forum. Het is momenteel erg druk, daardoor kom ik er nu pas aan toe om op jouw bericht te reageren.
Gaat het om de foutmelding: U hebt geen toegang tot de dienst “KPN Veilig” omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden. Dan kan ik vertellen dat KPN Veilig met malwarefilter nog niet beschikbaar is voor jouw abonnement. We werken aan een oplossing om dit in het eerste kwartaal van 2021 wel beschikbaar te maken. 


Hoi Shyrin,

Ik ben er inmiddels achter waar het aan lag. Ik moest eerst mijn telfort veilig app verwijderen. Die blokkeerde de kpn veilig app.

Wat ik nog even wilde zeggen over dit forum; ik kon dit topic niet terugvinden. Want ik had al eerder mijn 'oplossing'  willen vermelden.

 

Vr groet Gerda  


Top! Fijn dat je dit nog even laat weten!

Eventueel voor een volgende keer: als je ingelogd bent op het KPN forum, kun je rechtsboven naast “Stel je vraag”, klikken op je profiel. Als je daarop klikt, zie je “Topic” staan: daar zijn alle topics die door jou aangemaakt zijn, terug te vinden. 
Stuur je in de toekomst weer een bericht, als je een vraag hebt of ergens tegenaan loopt? We helpen je graag!