Skip to main content
Vraag

Kan ticket van Seaters niet claimen

  • 18 August 2024
  • 10 reacties
  • 124 keer bekeken

Beste,

Ik heb via Seaters afgelopen vrijdag een ticket naar de wedstrijd Nederland-Duitsland gewonnen maar krig het niet voor elkaar om de tickets te claimen. Ik moet 16 euro betalen voor vier ticket maar krijg geen mogelijkheid om een betaalmethode in te vullen en ze daadwerkelijk te claimen. Ik ben sinds vrijdag aan het proberen om in contact te komen met Seaters maar krijg het niet voor elkaar. Ik vrees dus dat door deze fout in het systeem mijn tickets komen te vervallen, wat heel zonde zou zijn. Mijn tickets zijn er tot 17:00 in de avond dus dit is mijn laatste hoop. Wie kan mij helpen?

Hoi @MJAOC, welkom op onze community! Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen.
Ik ben wat laat met mijn reactie vermoed ik, is het nog gelukt? Zoals je t beschrijft zou het kunnen helpen t even vanaf een andere browser of apparaat te proberen.


Beste Thomas,

Helaas niet gelukt. Ik heb alle combinaties geprobeerd. Ik heb safari, edge, firefox, chrome en brave geprobeerd op mijn telefoon, macbook en windows computer, maar geen resultaat. Vind het heel balen dat ik door zoiets de wedstrijd niet bij kan wonen. Is hier misschien iets aan te doen?


Ik heb hetzelfde probleem voor de wedstrijd van Nederland Bosnie

Alle browers geprobeerd zonder resultaat

Lijkt een formulier niet goed te laden daardoor niet mogelijk om in de betaling te komen. melding gemaakt bij seaters online daarnaast een mail gestuurd geen reactie. KPN gebeld met als resultaat moet je melden bij Seaters inmiddels kaarten verlopen. KPN hoe gaan jullie dit oplossen als klant gerichte organisatie.

groet 

John


Ah balen zeg, ik vrees dat ik hier niet echt een oplossing voor heb. Dit loopt allemaal via Seaters zelf, je kunt hen bereiken via helpdesk@seaters.com


Het ding is dus dat ze niet reageren. Ik zie ook bij eerdere topics dat ze het contact vaker verwaarlozen. Ik heb geen andere keus dan om te wachten maar vind het wel jammer.


Hier precies hetzelfde. Vrijdag te horen gekregen dat ik 4 tickets had gewonnen voor Nederland - Bosnië en Herzegovina. Had tot zondag 18:00 de tijd om de tickets te bevestigen. Op alle mogelijk apparaten en browsers geprobeerd om dit te doen, maar het webformulier gooit alle invulvelden steeds leeg bij het bevestigen van stap 2 (verplichte gegevens van aanwezigen). Seaters op zaterdagmorgen al gemaild en contactformulier ingevuld, maar tot op heden geen reactie. En dan het mooiste van allemaal is de mail op zondagavond dat ik niet tijdig gereageerd heb en de kaarten dus naar een ander gaan. Ondanks dat dit een externe partij betreft blijft KPN verantwoordelijk als ze dergelijke extra's aanbieden. Zou het niet meer dan gepast vinden dat alle gedupeerden op enige manier gecompenseerd worden. Op deze manier echt onacceptabel, je zou bijna een andere provider gaan overwegen...


Ik heb hier precies hetzelfde.

Vrijdagavond een mail ontvangen voor 4 kaarten voor 7 september.

Alle gegevens ingevuld en iedere keer als ik klikte op ik kom, schoot hij weer terug naar het begin,  Kon dus niet naar het betaalscherm.

Zaterdag gemaild en zondagavond ontving ik een mail, maar dat was dat ik niet tijdig had gereageerd.

Maandag wederom gemaid, maar tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.

KPN gebeld, maar die geven aan mij niet te kunnen helpen en verwijzen me naar de helpdesk van Seaters. Maar die reageren dus niet, of laat.

 

Het is jammer dat je in een weekend van blijdschap naar teleurstelling gaat door dit.

Hoop dat Seaters nog contact opneemt, maar gezien alle reacties ben ik er bang voor.


Ik heb vandaag een reactie ontvangen van Seaters.

Het probleem is netjes opgelost en ik heb mijn kaartjes nu kunnen bestellen.


Heb inmiddels ook tijdig reactie gekregen. Ik heb van Seaters uiteindelijk de tickets gekregen en ze hebben het goed opgelost!


Ik heb uiteindelijk ook contact met seaters gekregen, en de tickets zijn mij ook toegezegd. Maar nog niks gezien tot op heden. Heb nu wel vertrouwen in een goede afloop!


Reageer