Skip to main content

Ik heb via Seaters vandaag een ticket voor rijks museum 2 stuks maar krijg het niet voor elkaar om de tickets te claimen. Ik moet 8 euro betalen voor 2 tickets  maar krijg geen mogelijkheid om een betaalmethode in te vullen en ze daadwerkelijk te claimen. Ik probeer om in contact te komen met Seaters maar krijg het niet voor elkaar. Ik vrees dus dat door deze fout in het systeem mijn tickets komen te vervallen, wat heel zonde zou zijn. Mijn tickets zijn er tot 5 oktober Wie kan mij helpen? Heb al vraag formulier en seaters al gemaild 

Ik heb via Seaters vandaag een ticket voor rijks museum 2 stuks maar krijg het niet voor elkaar om de tickets te claimen. Ik moet 8 euro betalen voor 2 tickets  maar krijg geen mogelijkheid om een betaalmethode in te vullen en ze daadwerkelijk te claimen. Ik probeer om in contact te komen met Seaters maar krijg het niet voor elkaar. Ik vrees dus dat door deze fout in het systeem mijn tickets komen te vervallen, wat heel zonde zou zijn. Mijn tickets zijn er tot 5 oktober Wie kan mij helpen? Heb al vraag formulier en seaters al gemaild 


Admin: berichten samengevoegd met bestaand topic


Hallo @Solo 63, wat leuk dat je tickets voor het Rijksmuseum hebt gewonnen! Je hebt inderdaad 24 uur tijd om deze te claimen. Mocht dit niet lukken via de browser waarin je het nu probeert, heb je de mogelijkheid om een andere browser te proberen? Je kunt Seaters bereiken via helpdesk@seaters.com, maar dan zal je dus inderdaad te laat zijn. Ik ga er echter vanuit dat ze dit met jou zullen oplossen!


Beste marcia helaas ik heb ze gemaild maar geen reactie van ze ik hoop dat ze het nog netjes oplossen  

 


Slecht en kpn geeft aan dat je bij seaters moet zijn 

ik weet het niet maar kpn logo staat er ook bij seaters 


Ik ga er voorzichtig vanuit dat het alsnog voor je in orde wordt gemaakt, @Solo 63! Mocht je toch geen mail terug hebben gekregen rond het einde van de week, laat het me dan even weten. 


Ha @Solo 63, ik heb begrepen dat er inmiddels contact is geweest. Is het uitje naar het Rijksmuseum al gepland?


Reageer