Skip to main content

Game pass staat wel op de factuur, maar als ik wil activeren krijg ik de melding dat ik het product niet heb.

Hi @Guido-75, welkom

Dat is natuurlijk erg vervelend! Heb jij al een mail ontvangen met de bevestiging dat jouw account actief is? Als je gaat naar kpn.com/xboxactiveren kan je inloggen met je KPN ID. Dan krijg je een voor jouw unieke code die ja kan invoeren op: redeem.microsoft.com. Vervolgens kan je inloggen met je Microsoft account. Als je die nog niet hebt kan je die aanmaken via Xbox.com. 

Als je de bevestigingsmail nog niet hebt ontvangen, dan is jouw account nog niet actief. Wanneer heb je de Xbox Gamepass Ultimate aangevraagd?

 

 


@Hanna_ kan het zijn dat er een storing is?

Ik heb begin augustus ook Xbox Game Pass Ultimate aangevraagd (proefperiode van drie maanden) maar nog geen bevestiging per mail ontvangen.

Als ik naar "Producten" ga op MijnKPN en dan op "Thuis" klik, staat XBox GamePass Ultimate wel bij "Uw extra opties".

 

Ik krijg echter dezelfde melding als @Guido-75 als ik de code wil ophalen.


@Hanna_ kan het zijn dat er een storing is?

Ik heb begin augustus ook Xbox Game Pass Ultimate aangevraagd (proefperiode van drie maanden) maar nog geen bevestiging per mail ontvangen.

Als ik naar "Producten" ga op MijnKPN en dan op "Thuis" klik, staat XBox GamePass Ultimate wel bij "Uw extra opties".

 

Ik krijg echter dezelfde melding als @Guido-75 als ik de code wil ophalen.

Heb precies hetzelfde inderdaad 


Heb precies hetzelfde, inmiddels al een uur aan het wachten. Geen mail gehad. Als ik inlog zie ik wel staan dat het is aangeschaft, maar als ik naar activeren ga staat er dat er bij mijn nummer geen game pass is. Heel vervelend, vooral als je lang wacht. …


Ik had toen gebeld en uurtje daarna werkte het